کد خبر : 1613921 | 05 خرداد 1398 ساعت 10:39 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل پرسپولیس و تیم زردپوش با داور تکراری

داور دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، بازی نیمه نهایی جام حذفی بین سرخپوشان پایتخت و طلایی پوشان اصفهان را قضاوت خواهد کرد.

دوئل پرسپولیس و تیم زردپوش با داور تکراری

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان دیدار نیمه نهایی جام حذفی را در حالی برگزار می کنند که حساسیت زیادی در خصوص این مسابقه وجود دارد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ به دنبال دومین جام در این فصل هستند و تیم امیر قلعه نویی نیز نمی خواهد دوباره قافیه را به پرسپولیس ببازد. باتوجه به همین حساسیت ها، کمیته داوران با وسواس قابل توجهی تیم داوری این مسابقه را انتخاب کرد.

 

محمد حسین زاهدی فر کسی که دو بار در لیگ هجدهم برای پرسپولیسی ها سوت زد، داور وسط این بازی خواهد بود. او بازی پرسپولیس - صنعت نفت و پرسپولیس - تراکتور را قضاوت کرد که هر دو دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسیدند. نکته جالب این که بازی سرخپوشان تهران و تبریز هیچ صحنه داوری خاصی نداشت و در بازی با صنعت نفت نیز به چند اعتراض پرسپولیسی ها، اتفاق خاصی رخ نداد.

 

به عبارتی این فصل پرسپولیس با قضاوت محمدحسین زاهدی فر پیروز نشده است.

 

برای بازی پرسپولیس و سپاهان، رضا سخندان و محمدرضا منصوری کمک داور خواهند بود. حسن اکرمی و سیدوحید کاظمی به عنوان داور اضافی یا پشت دروازه فعالیت خواهند کرد و محمدرضا ابوالفضلی نیز داور چهارم معرفی شده است.

دیدگاه‌ها