کد خبر : 1614402 | 07 خرداد 1398 ساعت 23:23 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای RAC1: مذاکرات بارسا و PSG برای بازگشت نیمار

رادیو کاتالانی RAC1 ادعا کرد که باشگاه های بارسلونا و پاری سن ژرمن در حال مذاکره برای انتقال نیمار هستند.

ادعای RAC1: مذاکرات بارسا و PSG برای بازگشت نیمار

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در تابستان 2017 با انتقالی غیرمنتظره و 220 میلیون یورویی از بارسا راهی پاری سن ژرمن شد اما نتوانست در این تیم به آنچه می خواست برسد و اکنون به نظر می رسد قصد بازگشت به نوکمپ را دارد.

جراردو رومرو، روزنامه نگار RAC1 ادعا کرد که مذاکرات برای انجام این انتقال آغاز شده و نشریه دیاریو اسپورت هم این ادعا را ثابت کرده است. همچنین گفته می شود عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسا، به عنوان بخشی از مبلغ انتقال راهی پاریس خواهد شد. آبی و اناری ها این بازیکن را بعد از فروش نیمار، به مبلغ 140 میلیون یورو از دورتموند خریده بودند.

 

1406761

 

در دو سال گذشته بارها شایعاتی در مورد بازگشت نیمار به لالیگا مطرح شده بود و حتی گفته می شد که ممکن است او راهی رئال مادرید شود.

در گزارش RAC1 ادعا شده که نیمار آماده است به بارسلونا برگردد و دمبله هم مایل است تا دوران حرفه ای اش را در لوشامپیونا ادامه بدهد. او در این دو فصل با مصدومیت های زیادی مواجه شد و نتوانست جای ثابتی در ترکیب آبی و اناری ها پیدا کند.

شایعه بازگشت نیمار به بارسا در حالی مطرح شده که رابطه دو باشگاه چندان خوب نیست و انجام این انتقال بسیار دشوار به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها