کد خبر : 1615074 | 11 خرداد 1398 ساعت 14:14 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

با میزبانی پرسپولیس کمر هواداران ما شکست؛

تابش خطاب به خبیری: جان آدم ها برای شما ارزش ندارد

مسعود تابش می گوید خبیری مشاور مدیرعامل پرسپولیس برای جان آدم ها ارزش قائل نیست نه او .

تابش خطاب به خبیری: جان آدم ها برای شما ارزش ندارد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود تابش مدیرعامل سپاهان در گفتگو با فارس و در پاسخ به این اتهام از سوی خبیری مشاور مدیرعامل که خطاب به او گفته بود برای جان آدم ها ارزش قائل نیست، اینگونه واکنش نشان داد و گفت: شما برای جان آدم‌ها ارزش قائل نیستید، چراکه شب قبل از بازی در تهران تصمیم گرفته شده ۵۷ هزار بلیت فروخته شود اما شما نزدیک ۱۰۰ هزار بلیت فروختید. در ورزشگاهی که ظرفیت صندلی آن حدود ۷۰ هزار نفر است چطور ۹۷ هزار بلیت می‌فروشید آیا شما برای جان انسان‌ها ارزش قائل هستید ؟

 

او ادامه داد: هواداران خودتان را در تهران بالای سر هواداران ما قرار دادید و از آنجا هر چیزی که خواستند روی سر هواداران ما ریختند. این حرف‌ها را نزنید ما می‌خواهیم صحبت نکنیم تا اوضاع درست شود اما باز هم شیطنت می‌کنند. چرا در بازی ما مقابل استقلال که دقیقه ۹۷ گل خوردیم هیچ اتفاقی نیفتاد، اما در بازی ما مقابل پرسپولیس در تهران مجری خانم ورزشگاه اعلام کرد ما آزادی را برای سپاهان جهنم می‌کنیم و جهنم هم کردند. شما فرافکنی می‌کنید و من برای شما متأسفم .

 

تابش در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 45 هزار بلیت فروخته نشد، اظهار داشت: نقش جهان ۷۰ هزار صندلی دارد اما ما تنها ۴۵ هزار بلیت فروختیم. این به خاطر این نبود که سپاهان هوادار ندارد و کسی نمی‌آید. ما ۲۰ درصد ورزشگاه را خالی گذاشتیم چون برای جان انسان‌ها ارزش قائل بودیم. اتفاقاتی در بیرون از ورزشگاه افتاد که در حوزه وظیفه ما نیست، اما یک عده صحبت می‌کنند و فرافکنی می‌کنند. رئیس کمیته هواداران باشگاه پرسپولیس ۱۵ روز قبل از بازی ما تهدید کرد که منتظر هواداران سپاهان هستیم. آیا شما برای جان انسان‌ها ارزش قائل هستید ؟

 

مدیرعامل سپس به تعداد مصدومان اشاره کرد و افزود: در تهران از ۲۸۰ نفری که به اورژانس مراجعه کردند ۱۹۰ نفر هواداران سپاهان بودند، چه دلجویی از آنها شد؟ در بازی که پرسپولیس میزبان بود کمر هوادار ما شکست، دست هواداران ما شکست و آسیب دید، اما آیا آقای خبیری از آنها دلجویی کرد؟ آیا آن شرایط میزبانی که ۱۰۰ هزار بلیت فروختند شرایط خوبی بود‌ ؟

 

تابش در پایان باز هم حرف هایش در مورد اینکه از کجا معلوم که هواداران سپاهان آسیب ها را زده اند، تکرار کرد و گفت: پس از بازی جام‌حذفی یکی از کارمندان باشگاه سپاهان هم آسیب دید و دستش پر از خون بود، از کجا معلوم که هواداران سپاهان این اتفاقات را رقم زده‌اند، من می‌گویم این‌ها هوادار سپاهان نیستند، یکسری آدم‌های ناراحت و مخرب هستند. در تهران هم به ما هتاکی شد که تصاویر همه آنها هست، شیطنت‌هایی شد و از روی نیمکت هم به ما فحاشی کردند اما ما سعی کردیم فضا را آرام کنیم .

دیدگاه‌ها