کد خبر : 1615282 | 12 خرداد 1398 ساعت 12:46 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو بازیکن دیگر جمی‌ها در جمع نارنجی پوشان؛

حمله سایپا به پارس جنوبی ادامه دارد!

باشگاه سایپا تا به امروز سه خرید لیگ برتری خود را از تیم پارس جنوبی جم انجام داده است.

به گزارش "ورزش سه"، نارنجی پوشان که از روز گذشته فعالیت خود در نقل و انتقالات را آغاز کردند، به شدت مشغول جذب بازیکن هستند تا هرچه سریع‌تر تمرینات آماده‌سازی پیش فصل را زیر نظر ابراهیم صادقی آغاز کرده و آماده لیگ نوزدهم شوند.

 

باشگاه سایپا که روز گذشته خبر از عقد قراردادهای جداگانه با احمد گوهری، دروازه‌بان فصل قبل پارس جنوبی جم و محمد مهری، مهاجم سابق قشقایی شیراز داده بود، امروز هم بازیکنان جدیدی جذب کرد که دو نفر از آنها مجددا از پارس جنوبی به جمع نارنجی پوشان اضافه شده‌اند.

 

مجید علیاری، مهاجم سابق صبای قم و دو فصل اخیر پارس جنوبی جم که سال قبل ۲۷ بازی برای این تیم انجام داد و موفق به زدن ۴ گل شد، با قراردادی دو ساله به سایپا پیوست تا شاگرد ابراهیم صادقی شود.

 

سعید محمدفرد نیز به دوران طولانی مدت حضورش در پارس جنوبی پایان داد و همانند گوهری و علیاری به جمع نارنجی پوشان پیوست تا سومین بازیکن جدا شده از جمی‌ها به مقصد سایپا لقب بگیرد.

 

محمدفرد در لیگ هفدهم تنها ۷ بازی برای پارس جنوبی جم انجام داد، اما سال گذشته بخاطر جدایی فرشاد محمدی‌مهر، به ترکیب این تیم رسید و در ۲۴ مسابقه به میدان رفت؛ قرارداد این مدافع راست با باشگاه سایپا دو ساله امضاء شده است.

 

با توجه به مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی و اتمام قرارداد بسیاری از بازیکنان اصلی این تیم و جدایی امروز مهدی تارتار، به نظر می‌رسد بسیاری از بازیکنان تاثیرگذار جمی‌ها همچنان به دنبال باشگاه جدید باشند.

 

1410246

 

1410247

دیدگاه‌ها