کد خبر : 1615304 | 12 خرداد 1398 ساعت 14:01 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

یک باخت در فصل و آن هم در اهواز؛

پرسپولیس به تنها شهرِ بد یمن فصل رسید

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از قهرمانی لیگ برتر به دنبال کسب دومین جام این فصل خود است.

پرسپولیس به تنها شهرِ بد یمن فصل رسید

به گزارش ورزش سه، امشب فصل 97-98 فوتبال ایران به طور رسمی با برگزاری دیدار فینال جام حذفی به پایان می رسد. تیم های پرسپولیس و داماش گیلانیان با غلبه بر حریفان در مراحل قبلی، پا به دیدار نهایی گذاشته اند و امشب برای رسیدن به یک افتخار مهم با هم روبرو می شوند.

 

با توجه به سطح کیفی تیم ها، تا حدودی شانس پرسپولیس برای برنده شدن در این بازی روی کاغذ بیشتر به نظر می رسد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ چندی پیش در لیگ برتر هم قهرمان شدند و سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ را جشن گرفتند. آنها حالا به دنبال این هستند که برای اولین بار در ادوار برگزاری لیگ برتر، بتوانند هر دو جام را در یک فصل به دست آورند.

 

بازی امشب اما یادآور یک خاطره تلخ از لیگ این فصل برای پرسپولیسی ها است. سرخپوشان پایتخت که در لیگ هجدهم به مقام قهرمانی رسیدند، در طی 30 مسابقه فقط یک بار طعم تلخ شکست را چشیدند. تنها باخت تیم برانکو در این فصل از رقابت ها مقابل فولاد خوزستان رقم خورد. در روزهایی که افشین قطبی به تازگی سرمربی فولاد شده بود، این مربی موفق شد پرسپولیس را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و بعدها در پایان فصل مشخص شد که آن نتیجه تنها باخت کل فصل پرسپولیس بوده است.

 

البته دیدار فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر برگزار شد و آن موقع هنوز استادیوم فولاد آره نا افتتاح نشده بود اما در هر صورت اهواز، تنها شهری بوده که در لیگ هجدهم، پرسپولیسی ها را با شکست بدرقه کرده است.

 

دیگر نتایج پرسپولیس در لیگ امسال در استان خوزستان هم تساوی با اس خوزستان، تساوی با نفت مسجد سلیمان و تساوی با صنعت نفت آبادان بود. بنابراین پرسپولیس امشب به دنبال نخستین پیروزی این فصل خود در استان خوزستان در قالب آخرین بازی فصل خواهد بود.

دیدگاه‌ها