کد خبر : 1615773 | 14 خرداد 1398 ساعت 20:43 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

سه بازیکن یوونتوس در لیست خروجی ساری

مائوریتسیو ساری، سرمربی احتمالی یوونتوس در فصل بعد، سه بازیکن این تیم را نمی خواهد.

سه بازیکن یوونتوس در لیست خروجی ساری

به گزارش "ورزش سه"، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد مائوریتسیو ساری به زودی به عنوان سرمربی جدید بیانکونری معرفی خواهد شد و این سرمربی باتجربه ایتالیایی برای فصل بعد علاقه ای به حفظ ژائو کانسلو، ماریو مانژوکیچ و گونسالو ایگواین ندارد.

 

ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی یوونتوس فصل خوبی را در تورین سپری کرد اما نام وی در اندیشه های تاکتیکی ساری جایی ندارد و جدایی او قطعی است. منچسترسیتی خواهان جذب کانسلو برای فصل بعد است و احتمال دارد او با 60 میلیون یورو شاگرد پپ گواردیولا شود.

 

1410768

 

ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات بیانکونری دیگر جدا شده قطعی یوونتوس خواهد بود. وی که مدتی قبل قرارداد خود را تا سال 2021 تمدید کرد، هم دورتموند را خواهان خود می بیند و هم پیشنهاد هنگفتی از سوپرلیگ چین دارد و احتمالا یکی از این دو مقصد، آینده ماریو مانژوکیچ را رقم خواهد زد.

 

اما با توجه به عدم علاقه چلسی به حفظ گونسالو ایگواین، او چاره ای جز بازگشت به یوونتوس ندارد. اما مشکل اینجاست که ساری نیز خواهان حفظ او نیست و هنوز تیمی برای جذب ایگواین وارد عمل نشده است.

 

به هر حال با توجه به از دست دادن ایگواین و مانژوکیچ، قطعا یوونتوس در فصل تابستان برای خرید یک مهاجم بزرگ اقدام خواهد کرد و شاید مائورو ایکاردی فصل بعد در ترکیب این تیم بازی کند.

دیدگاه‌ها