کد خبر : 1615839 | 15 خرداد 1398 ساعت 13:22 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

هیدینک: کارمان برای صعود به المپیک سخت است

سرمربی هلندی و سرشناس تیم المپیک چین معتقد است حضور دربازی‌های بین‌المللی باعث رشد و افزایش سرعت تیمی خواهد شد.

هیدینک: کارمان برای صعود به المپیک سخت است

 به گزارش "ورزش سه"، گاس هیدینک سرمربی تیم فوتبال المپیک چین که به همراه این تیم در تورنمنت تولون فرانسه حضور یافته است بعد از شکست سنگین این تیم در برابر تیم المپیک ایرلند گفت: «در حال حاضر تیم ما در شروع کار قرار دارد و به همین جهت از سطح کیفی بالایی برخوردار نیستیم. این بازی به ما ثابت کرد که برای حضور در المپیک توکیو 2020 باید زحمات بسیار زیادی را متحمل شویم.»


این تورنمنت با حضور 12 تیم در سه گروه چهار تیمی در تولون فرانسه برگزارشده است و به‌جز این دو تیم در گروه C این رقابت‌ها تیم ملی بحرین و همچنین المپیک مکزیک هم حضور دارند.


هیدینک با تمجید از عملکرد ایرلند گفت: «همین‌که این تیم در 5 دقیقه اول دیدار موفق شد دو بار دروازه ما را باز کند نشان می‌دهد تیم بسیار خوب و سطح بالایی دارند و درعین‌حال بی‌تجربگی بازیکنان ما را ثابت می‌کند.»

 

1410858


وی در ادامه افزود: «قطعاً راه‌یابی به المپیک توکیو بسیار دشوار است، اما ما هنوز زمان زیادی را برای آماده‌سازی در اختیارداریم. بعد از اتمام تورنمنت تولون اردوهای خودمان را دنبال خواهیم کرد تا به کیفیت موردنظرمان در مرحله نهایی انتخابی برسیم چراکه برای ما حضور در المپیک بسیار مهم است.»


سرمربی باتجربه هلندی با اشاره به اهمیت این تورنمنت گفت: «حضور در این مسابقات برای بهبود عملکرد فنی این تیم تأثیرگذار خواهد بود و کمک زیادی به ما جهت دست‌یابی به مجوز حضور در المپیک خواهد کرد. این بازی‌ها سخت باعث خواهد شد تا تیم از لحاظ تقویت قوای بدنی و جنگ‌های فیزیکی رشد و پیشرفت زیادی داشِته باشد.»


وی در خاتمه خاطرنشان کرد: «من هنگامی‌که برای اولین بار به چین آمدم متوجه شدم که برخلاف آنچه تصور می‌شود آن‌ها بسیار کند هستند و بِه همین جهت تصمیم گرفتیم با انجام هر چه بیشتر بازی‌های بین‌المللی سرعت تیمی خودمان را افزایش دهیم.»


گفتنی است تیم المپیک چین در دومین دیدار خود در این تورنمنت روز پنج‌شنبه (فردا) به مصاف تیم ملی بحرین خواهد رفت.

دیدگاه‌ها