کد خبر : 1615867 | 15 خرداد 1398 ساعت 16:03 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات رضا فتاحی سرپرست سپاهان؛

دلیل غیبت تابش در عکس با قلعه نویی و منصوری

مسعود تابش یک بار به دلیل ماموریت کاری و یک بار هم به دلایل شخصی در عکس هایی که باشگاه سپاهان منتشر کرده، حضور نداشته است.

دلیل غیبت تابش در عکس با قلعه نویی و منصوری

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان خیلی زود فعالیت برای حضور قدرتمند در فصل آینده را آغاز کرده و اولین خرید خود را هم با رونمایی از قرارداد سه ساله با مرتضی منصوری انجام داد.


آنها چند روز پیش یعنی در تاریخ هشتم خردادماه هم با امیرقلعه نویی برای ادامه همکاری به توافق رسیدند تا مهم ترین گام را برای لیگ نوزدهم و حضور در آسیا برداشته باشند.

 

نکته جالب توجه در این دو فعالیتِ باشگاه سپاهان و عکس هایی که از آن در اختیار رسانه ها قرار گرفت، عدم حضور تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان بوده است که شاید ابهاماتی ایجاد کرده باشد.


رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان در این رابطه به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: «آقای تابش به دو دلیل در عکس منتشر شده پس از جلسه با امیرقلعه نویی شرکت نداشت؛ اول اینکه این جلسه در تهران برگزار شد و دوم اینکه ایشان در جلسه ای همزمان برای انتخاب سرمربی تیم والیبال باشگاه در اصفهان شرکت داشت که خدا را شکر برای سوپرلیگ آماده می شود.»


وی حرف هایش را ادامه داد و بیان کرد: « عدم حضور مدیرعامل سپاهان در عکس منتشر شده با خرید جدید سپاهان مرتضی منصوری هم به دلایل شخصی و سفر به همراه خانواده اش است.»

دیدگاه‌ها