کد خبر : 1615958 | 16 خرداد 1398 ساعت 10:41 | 933 بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم‌ملی هاکی: به اندازه کافی امکانات نداریم

سرمربی تیم ملی هاکی می‌گوید درادوهای تیم ملی از نظر امکانات و تجهیزات تمرینی ضعف‌هایی وجود دارد.

سرمربی تیم‌ملی هاکی: به اندازه کافی امکانات نداریم

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، ابوالفضل یوسفی، سرمربی تیم ملی هاکی مردان ایران در مورد شرایط آمادگی تیم ملی قبل از اعزام به جام ملت‌های هاکی داخل سالن آسیا که تیرماه برگزار می‌شود، گفت: از ابتدای سال پنج مرحله اردو در نظر گرفتیم که دو مرحله از آن را پشت سر گذاشتیم و در مدت باقی مانده هم دو مرحله دیگر را برگزار می‌کنیم. ابتدا ۳۵ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت کردیم و پس از غربالگری کارمان را با ۲۰ بازیکن باقی مانده ادامه دادیم.

 

او افزود: شرایطمان خوب است و در دو اردوی باقی مانده سعی می‌کنیم بیشتر روی بازبینی فیلم و نقاط ضعف و قوت حریفانمان کار کنیم. همچنین تاکتیک‌های دفاعی و حمله را بهتر پیش ببریم تا برای هشتمین بار قهرمان این مسابقات شویم.

 

یوسفی به کمبود چوب و توپ در اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت: در زمینه تجهیزات و امکانات ضعف داریم. یکی از مشکلات سخت افزاری‌مان این است که لباس دروازه‌بانی، چوب و توپ با دلار وارد می‌شود و در نتیجه تأمین آنها سخت است. به همین دلیل بازیکنانمان در این زمینه مشکل دارند به گونه‌ای که الان در تمرینات به اندازه کافی چوب و توپ نداریم.

 

او در مورد هاکی چمنی یاران که شرایط مناسبی ندارد اظهار کرد: در هاکی چمنی از نظر مربی و بازیکن پتانسیل خوبی داریم چون در مسابقات جام جهانی با تیم‌های بزرگی مثل استرالیا و آلمان مسابقه دادیم و حتی در مسابقات سالنی آنها را بردیم، همین بازیکنان در مسابقات چمنی هم حاضر می‌شوند ولی مشکل ما این بود که سهمیه مسابقات آسیایی اینچئون و جاکارتا را گرفتیم اما اعزام نشدیم، اگر انجام می‌شد، نتیجه خوبی می‌گرفتیم. علاوه بر این در لیگ جهانی هم عنوان دوم را به دست آوردیم. البته در ایران چمن مناسب برای هاکی نداریم ضمن اینکه اعزام‌هایمان هم انجام نمی‌شود. مطمئن باشد در صورت اعزام در مدت دو سال به جمع ۶ تیم برتر آسیا راه پیدا می‌کنیم.

 

دیدگاه‌ها