کد خبر : 1615982 | 16 خرداد 1398 ساعت 12:30 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

زولا: رختکن متحد، عامل موفقیت چلسی بود

جیان‌فرانکو زولا، مهاجم سابق چلسی می‌گوید در زمان حضور او در این تیم به عنوان بازیکن، هماهنگی و اتحاد در رختکن چلسی عامل اصلی موفقیت این تیم بوده است.

زولا: رختکن متحد، عامل موفقیت چلسی بود

به گزارش "ورزش سه"، جیان‌فرانکو زولا، بازیکن سابق و یکی از چهره‌های محبوب هواداران چلسی که این فصل به عنوان دستیار ماتوریتزیو ساری در کادر فنی این تیم خدمت می‌کرد، با اشاره به دورانی که به عنوان بازیکن در چلسی حضور داشت می‌گوید در آن دوران اتحاد رختکن چلسی مهم‌ترین عامل موفقیت‌های آبی‌های لندن بوده است.

 

1321028

 

زولا بعد از هفت سال درخشان حضور در چلسی به عنوان بازیکن، از فصل گذشته به عنوان مربی به باشگاه بازگشت و به عنوان دستیار سرمربی، ماتوریتزیو ساری فعالیت کرد. او حالا می‌گوید در دوران بازی‌اش در چلسی، رابطه خوب بین بازیکنان انگلیسی و خارجی در رختکن این تیم، عامل اصلی موفقیت‌های آبی‌پوشان استمفوردبریج بوده.

 

زولا در گفتگو با DAZN گفت:" من آن زمان به خاطر پیوستن به چلسی خیلی هیجان‌زده بودم چون خیلی دلم می‌خواست خارج از کشور بازی کنم. بازی در یک کشور دیگر، صحبت کردن به زبانی دیگر، اینها چیزهایی بود که خیلی به آن علاقه داشتم".

 

جیان‌فرانکو زولا در ادامه صحبت‌هایش گفت:" آن روزها بین بازیکنان خارجی و بازیکنان انگلیسی چلسی فضای عالی‌ای وجود داشت. رختکن چلسی فوق‌العاده متحد بود و همین اتحاد درون تیمی بود که به ما اجازه داد موفقیت‌های بزرگی بدست بیاوریم".

 

دیدگاه‌ها