کد خبر : 1616434 | 18 خرداد 1398 ساعت 18:56 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

الان وضعیت استقلال خوب است؟

افشارزاده: پولی نداشتیم که به پروپئیچ بدهیم

مدیرعامل سابق استقلال بالاخره حاضر شد در مورد قرارداد جنجالی پروپئیچ با این باشگاه صحبت کند.

افشارزاده: پولی نداشتیم که به پروپئیچ بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، پروپئیچ بازیکنی بود که در لیگ پانزدهم با استقلال قرارداد دو ساله امضا کرد اما زمانی که منصوریان سرمربی این تیم شد، نام او را برای لیگ شانزدهم در لیست مازاد قرار داد و قرارداد این بازیکن به صورت یک طرفه فسخ شد.

نکته جالب اینکه مدیر برنامه های ایرانی این بازیکن ادعا می کند پروپئیچ حاضر بود با دریافت 30 هزار دلار قراردادش را با آبی ها فسخ کند ولی باشگاه این پول را پرداخت نکرد، او به فیفا شکایت کرد و حالا باشگاه استقلال مجبور است 400 هزار دلار به این بازیکن غرامت پرداخت کند.

 

بهرام افشارزاده هرگز در این باره گفت و گویی با رسانه ها انجام نداده بود اما او این بار با اصرار خبرنگار ورزش سه حاضر شد گفت و گوی کوتاهی در این باره انجام بدهد: من یادم نیست، از آن قرارداد سال ها است که گذشته است و من نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم.

او در مورد انتقاد مدیران فعلی استقلال در این باره هم می گوید: الان وضعیت استقلال خوب است؟ من فکر می کنم خوب نیست این حرف ها مطرح شود و چنین مسائلی به هیچ عنوان درست نیست.

مدیرعامل سابق استقلال در پاسخ به این سوال که چه کسی باید در باره این قرارداد عجیب صحبت کند هم می گوید: در آن زمان کارهای نقل و انتقالات باشگاه را آقای نظری جویباری انجام می داد، ایشان باید در مورد قرارداد پروپئیچ پاسخ می دادند که این کار را نکردند.

 

افشارزداه در مورد اینکه اگر استقلال 30 هزار دلار به پروپئیچ پرداخت می کرد حالا مجبور نبود 400 هزار دلار جریمه بدهد هم گفت: آن زمان در باشگاه پولی نبود که به پروپئیچ بدهیم. نمی توانستیم در آن مقطع پول او را پرداخت کنیم.

دیدگاه‌ها