کد خبر : 1616515 | 19 خرداد 1398 ساعت 09:23 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

قانون مصوب ایران به کمکم آمد

حسینی: به‌خاطر یک‌کیلو، طلای جهان را از دست دادم

دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان گفت: متاسفانه فقط به خاطر یک کیلوگرم مدال طلا را از دست دادم.

حسینی: به‌خاطر یک‌کیلو، طلای جهان را از دست دادم

به گزارش "ورزش سه"، محمد حسینی در گفت‌وگو با  فارس درباره عملکردش در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان گفت: در حرکت یک‌ضرب 157 کیلو زدم و طلا گرفتم، در دوضرب بعد از حرکت اول، داوران حرکت دوم را خطا گرفتند، اما در حرکت سوم وزنه 191 کیلویی را مهار کردم که بازهم داوران خطا گرفتند.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه قانونی که توسط فدراسیون ایران به تصویب رسیده بود به کمک من آمد و با اعتراض مربیان تیم ملی و درخواست ویدئو چک، ژوری رای را برگرداند و وزنه من را قبول کردند تا به مدال نقره دوضرب و برنز مجموع برسم، اما متاسفانه فقط به خاطر یک کیلوگرم مدال طلا را از دست دادم.

 

دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان گفت: خوشحالم که من هم سهمی در قهرمانی تیم ایران داشتم و موفق به کسب ۳ مدال شدم. البته اگر حرکت دومم در دوضرب پذیرفته می‌شد حتما برای کسب مدال طلا رقابت نزدیک‌تری داشتم و شانسم بیشتر می‌شد، اما خوشحالم که با این مدال‌ها پاسخ زحمات مربیان تیم ملی، تمام مسئولین فدراسیون وزنه‌برداری که حمایت‌های خوبی از تیم داشتند و خانواده‌ام را دادم.

 

دیدگاه‌ها