کد خبر : 1616523 | 19 خرداد 1398 ساعت 09:59 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: از ایتالیا انتظار بیشتری دارم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا بعد از پیروزی 3-0 شاگردانش مقابل یونان گفت با وجود این پیروزی از تیم ملی ایتالیا انتظار بیشتری دارد.

مانچینی: از ایتالیا انتظار بیشتری دارم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا دیشب در ادامه رقابتهای انتخابی یورو 2020 در یونان مهمان تیم ملی این کشور بود و در پایان بازی با نتیجه 3-0 به پیروزی رسید تا با 9 امتیاز از 3 بازی در صدر جدول گروه J بایستد. با این وجود، مانچینی، سرمربی لاجوردی‌ها در پایان بازی با وجود پیروزی پر گل شاگردانش از نمایش ایتالیا رضایت کامل نداشت.

 

1411761

 

مانچینی بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" من معتقدم این بهترین عملکرد ما نبود. مهم این است که روند پیشرفت ما همچنان ادامه دارد. ما امشب از دقیقه اول بازی خوب کار کردیم و بازی را روی روال درستی انداختیم. ولی مهمترین سوالی که باید پرسیده شود این است که چرا در نیمه دوم گل چهارم را به حریف نزدیم؟ باید بیشتر فشار می‌آوردیم ولی بعضی دقایق عقب کشیدیم و چند فرصت را هم از دست دادیم که باید گل می‌کردیم".

 

مانچینی که شاگردانش با سه گلی که در نیمه اول مسابقه و در طول 10 دقیقه به ثمر رساندند موفق شد یونان را در خانه‌اش 3-0 شکست دهد در ادامه گفت:" عقب کشیدن ما به خصوص در نیمه دوم باعث شد با خطر گل خوردن مواجه شویم. چند بار چیزی نمانده بود یونان روی ضدحمله دروازه‌مان را باز کند".

 

سرمربی تیم ملی ایتالیا در ادامه گفت:" من قبلاً هم گفته بودم که نسبت به برنامه خودمان، زودتر از موعد به هدف‌هایمان رسیده‌ایم ولی هنوز کلی کار باقی مانده که باید انجام بدهیم. ما در لیگ ملتها هم خیلی بد نبودیم و تا آخرین بازی نمایش‌های خوبی داشتیم".

 

دیدگاه‌ها