کد خبر : 1616698 | 19 خرداد 1398 ساعت 23:30 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتگیت: سومی برای انگلیس راضی کننده نیست

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، معتقد است که ناراحتی تیمش از قرار گرفتن در رتبه سوم لیگ ملت های اروپا، به معنی قرار داشتن آنها در مسیر صحیح است.

ساوتگیت: سومی برای انگلیس راضی کننده نیست

به گزارش "ورزش سه"، انگلیسی ها که با شکست 3-1 مقابل هلند، به دیدار رده بندی لیگ ملت های اروپا رسیده بودند، در دیدار مقابل سوئیس، بعد از تساوی بدون گل در پایان وقت های قانونی و اضافه، در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه 6-5 پیروز شدند.

علی رغم قرار گرفتن در رتبه سوم رقابت ها، ساوتگیت تایید کرد که تیمش می خواهد در رقابت های پیش رو نتایج بهتری کسب کند.

او به خبرنگاران گفت:" ما در چند روز گذشته، بحث های خوبی در مورد رسیدن تا این مرحله داشتیم. یک اراده واقعی در همه ما وجود دارد و با توجه به اینکه در تیم ملی فرصت های زیادی ندارید، می خواهیم در چند سال آینده گام های بعدی را برداریم.  

 

1411943

 

به نظر من، گام قابل توجه برای ما این است که ناراحت هستیم که نتوانستیم به فینال برسیم یا به جام دست پیدا کنیم. این احساس برای چند روز با ما خواهد ماند زیرا هیچ یک از ما راضی نیستیم."

بازیکنان انگلیس در دیدار امشب چند بار تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند و حتی گل کالوم ویلسون هم بعد از استفاده داور از VAR مردود اعلام شد. به همین دلیل، ساوتگت معتقد است که بازی پیش از رسیدن به پنالتی ها باید به پایان می رسید:" مهم بود که ما امروز با یک نمایش سطح بالا، به شکست در دیدار قبل واکنش نشان بدهیم.

بازیکنان بسیار خوب تطبیق پیدا کردند زیرا ما آرایش تیم را تغییر داریم و آنها خیلی خوب بازی کردند. ما با موقعیت هایی که ایجاد کردیم و دفعاتی که توپ را به تیر زدیم، باید بازی را می بردیم؛ بنابراین پاسخ خوبی بود."

دیدگاه‌ها