کد خبر : 1616747 | 20 خرداد 1398 ساعت 11:17 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

روز مهم برای ساری، جیامپائولو و فونسکا در ایتالیا

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند امروز دوشنبه برای فوتبال ایتالیا روز مهمی خواهد بود چرا که انتظار می‌رود تکلیف سرمربی‌های جدید یوونتوس، آث میلان و رم امروز مشخص شود.

روز مهم برای ساری، جیامپائولو و فونسکا در ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ورزشی ایتالیایی امروز در آمادگی کامل به سر می‌برند چرا که منتظرند تا فوتبال ایتالیا روز مهم و پرخبری را پشت سر بگذارد. این رسانه‌ها می‌گویند انتظار دارند امروز شاهد اعلام خبرهای رسمی درباره سرمربی‌های جدید سه باشگاه یوونتوس، میلان و رم باشند که به ترتیب مائوریتزیو ساری، مارکو جیامپائولو و پائولو فونسکا هستند.

 

1409030

 

ایتالیایی‌ها می‌گویند منتظرند باشگاه چلسی امروز لغو قراردادش با ساری را رسماً اعلام کند. لغو قراردادی که با رضایت دو طرف انجام خواهد شد و در نتیجه به ساری امکان خواهد داد که به یوونتوس ملحق شود.

 

گفته می‌شود باشگاه یوونتوس برای جبران همکاری چلسی در ماجرای مائوریتزیو ساری، روی 9 میلیون یوروی پرداختی چلسی برای به خدمت گرفتن ایگواین در یک دوره شش ماهه قرضی، به باشگاه آبی‌پوش لندنی تخفیف خواهد داد.

 

1412024

 

از سوی دیگر رسانه‌های ایتالیا می‌گویند انتظار دارند مارکو جیامپائولو امروز به صورت رسمی از سامپدوریا جدا شود. در مورد او هم مبلغ اندکی به عنوان غرامت از سوی میلان به سامپدوریا پرداخت خواهد شد و به این ترتیب جیامپائولو خواهد توانست سکان هدایت روسونری را به دست بگیرد.

 

1412023

 

از سوی دیگر باشگاه رم پیش از این سرمربی آینده خود را انتخاب کرده و اعلام کرده که فونسکا فصل آینده هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت. ایتالیایی‌ها انتظار دارند فونسکا هم امروز از شاختار دونستک جدا شده و ظرف 48 ساعت آینده با رم قرارداد امضا کند.

 

دیدگاه‌ها