کد خبر : 1616825 | 20 خرداد 1398 ساعت 16:29 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی و حمیداوی برای فوتبال مشهد نعمت هستند

میثاقیان: شهرخودرو مرا به یاد ابومسلم می‌اندازد

سرمربی سابق ابومسلم مشهد گفت: تیم شهر خودرو مشهد با بازیکنان بی‌نام و نشانی که دارد و کار بزرگی که کرد بشدت مورد علاقه من است و مرا به یاد ابومسلم می‌اندازد.

میثاقیان: شهرخودرو مرا به یاد ابومسلم می‌اندازد

به گزارش "ورزش سه"، اکبر میثاقیان در گفتگویی ضمن ابراز خوشحالی از حضور نماینده فوتبال خراسان در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من واقعا چه در لیگ و چه در جام حذفی بازی‌های پدیده شهر خودرو را دنبال می‌کردم چون مرا به یاد ابومسلم دوران خودم می‌انداخت که آن سال‌ها بازیکنان ناشناخته‌ای مثل خلعتبری، آندو، جباری و ... داشت.

 

وی ادامه داد: شهر خودرو با آمدن یحیی و نظم مالی‌ و آرامش روانی‌ای که با حضور حمیداوی پیدا کرده تبدیل به یک مجموعه بسیار خوب و با کیفیت شده که ما از بیرون به آن افتخار می‌کنیم و امیدوارم همین روند خوب خود را در سال‌های پیش‌رو نیز حفظ کند چون حق مردم مشهد همین موفقیت‌ها است. این دو برای پدیده شهر خودرو نعمت‌های بزرگی هستند.

 

سرمربی اسبق ابومسلم به مرور خاطرات خود با این تیم پرداخت و گفت: ما دو سال سوم و چهارم شدیم ولی آن موقع‌ها غیر از قهرمان، تیم دیگری شانس آسیایی شدن نداشت. ما آن سالی که به فینال حذفی رفتیم تا آستانه صعود به آسیا هم رفتیم اما به صبا باختیم و واقعا از همان موقع دلم پر می‌زد که روزی تیم مشهد راه به آسیا پیدا کند.

 

میثاقیان که خود پدیده را شش سال پیش از لیگ‌یک به لیگ‌برتر آورد، متذکر شد: به یحیی تبریک می‌گویم که چنین شور و اشتیاقی را در بین مردم خراسان ایجاد کرده است. الان همه جا حرف پدیده شهرخودرو است. خدا وکیلی هر مربی‌ای ورزشگاه امام رضا(ع) را می‌بیند دلش پر می‌کشد در این فضای زیبا تیمش را هدایت کند. پدیده شهر خودرو امسال در این ورزشگاه باعث خوشحالی همه ما و هواداران فوتبال مشهد شد و چقدر سریع هم همه به این تیم علاقمند شدند.

 

وی تاکید کرد: روزی که پدیده را به لیگ‌برتر آوردم حدس می‌زدم که روزی جایش را در دل مردم باز کند. شهر خودرو الان حکم ابومسلم مشهدی‌ها را دارد. آرزو دارم که این تیم در سال آینده هم موفق باشد و انشاالله در آسیا هم بتواند نشان دهد که فوتبال مشهد توانش خیلی بالاتر از این حرفهاست.

 

سرمربی اسبق ابومسلم با خوش‌بینی نسبت به صعود شهر خودرو به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: این تیمی که من می‌بینم جزو مدعیان است و وارد دور گروهی خواهد شد.

دیدگاه‌ها