کد خبر : 1616829 | 20 خرداد 1398 ساعت 16:37 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرانکی دی یونگ:

برای بازی در بارسلونا کمی استرس دارم

خرید جدید بارسا بی تاب حضور در این باشگاه است و البته می گوید از این بابت کمی هم استرس دارد.

برای بازی در بارسلونا کمی استرس دارم

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ زمستان گذشته بود که از آژاکس به بارسلونا پیوست و تا انتهای فصل به صورت قرضی در تیم هلندی بازی کرد. او با آژاکس در لیگ هلند دبل کرد و شب گذشته با تیم ملی کشورش نیز در لیگ ملت های اروپا عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

خیلی ها او را بهترین هافبک جوان کنونی دنیا می دانند و معتقدند بارسا بهترین خرید ممکن را انجام داده است.

 

 

1412091

 

 

دی یونگ پس از بازی شب گذشته برابر پرتغال در فینال لیگ ملت های اروپا، در مورد پیوستن به بارسا و رقابت با هافبکی همچون آرتور ملو در این باشگاه گفت:« آرتور بازیکن بسیار بسیار خوبی است. باتکنیک و خوش فکر است و برای بازی کنار او بی تاب هستم. چرا نتوانیم کنار هم بازی کنیم؟ از این بابت مشکلی وجود ندارد. بازی در بارسا ساده نخواهد بود و این را می دانم. دوست دارم هرچه زودتر این حس را تجربه کنم؛ هرچند که اعتراف می کنم کمی از این بابت استرس دارم.»

 

دی یونگ در مورد آینده هم تیمی اش ماتایس دی لیخت گفت:« این تصمیم خود اوست و پس از مشورت با خانواده و دوستانش، بهترین تصمیم را در مورد آینده اش خواهد گرفت. من هم نمی دانم مقصد بعدی او کجا خواهد بود.»

 

 

1411254

 

 

آندره آ پیرلو چندی پیش گفته بود که دی یونگ بهترین هافبک دنیاست. ستاره هلندی در پاسخ به سوالی در مورد اظهارنظر پیرلو گفت:« تعریف و تمجید پیرلو برای من یک افتخار است اما معتقدم بازیکنانی بهتر از من در دنیا وجود دارند و اینکه من نباید از خودم تعریف کنم.»

 

دیدگاه‌ها