کد خبر : 1616927 | 21 خرداد 1398 ساعت 09:20 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

تا آخرین لحظه برای سهمیه المپیک می جنگیم

حکیمی: سهرابیان به ما انگیزه و روحیه می دهد

بانوی قایقران ایران گفت: رکوردهای زمانی ما خیلی بهتر شده اما قطعا هدفمان برای رسیدن به سهمیه المپیک در قهرمانی آسیا است چراکه کسب سهمیه در مسابقات جهانی کار آسانی نیست.

حکیمی: سهرابیان به ما انگیزه  و روحیه می دهد

به گزارش "ورزش سه"، آرزو حکیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت خود پیش از انجام تست انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی بیان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. ۲۶ خرداد تست انتخابی نفرات برای مسابقات جهانی برگزار می‌شود و کسانی که بیرون از اردو هستند با ما تست می‌دهند. ملی‌پوشان خوب تمرین کردند. کسانی هم که بیرون از اردو هستند زحمت کشیده اند و حالا باید دید در نهایت نتیجه تست انتخابی چگونه خواهد شد. قطعاً هدف ما مسابقات قهرمانی آسیا برای کسب سهمیه المپیک است، چرا که کسب سهمیه در مسابقات جهانی و با توجه به اینکه شش، هفت ماه را هم از دست داده ایم، کار آسانی نیست. البته شرایط در حال حاضر خوب است و رکوردهای زمانی ما خیلی پایین آمده است اما کشورهای دیگر خوب تمرین کرده‌اند. قایقی هم به مسابقات جهانی اعزام می‌شود که رکورد زمانی اش به رقبا نزدیک باشد. حالا تست گرفته می‌شود تا مشخص شود تایم‌ها به چه صورت است.

 

ملی پوش کایاک ایران در مورد کمتر شدن حاشیه‌های قایقرانی، تاکید کرد: خدا را شکر شرایط خیلی خوب شده است، آقای سهرابیان هوای بچه‌ها را دارد. او سر تمرینات و رستوران به ما سر می‌زند و انگیزه و روحیه می‌دهد. علاوه بر اینکه بحث امکانات و تغذیه بهتر شده است از لحاظ روحی نیز ما را حمایت می‌کند که این خیلی خوب است و امیدواریم که در مسابقات قهرمانی آسیا بتوانیم سهمیه‌های خوبی بگیریم.

 

او در پاسخ به این پرسش که با مشکلات تجهیزات روبرو هستند یا خیر؟ گفت‌: قایق و پاروهای ما مشکلی ندارند. در بحث بدنسازی وزنه‌ها کمی مشکل دارند که آقای سهرابیان قول داده است تا یک ماه دیگر این مساله نیز درست شود.

 

حکیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر امیدوار است در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ سهمیه‌های خوبی برای قایقرانی به دست آید، گفت‌: از الان نمی‌توان قول چیزی را داد، چرا که حدود ۹ تا ۱۰ ماه تا مسابقات باقی مانده است و ممکن است هزاران اتفاق رخ دهد، اما ما تلاشمان را می‌کنیم و تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا نتیجه خوبی بگیریم و سهمیه‌های زیادی را به دست بیاوریم.

 

او با اشاره به انتخاب کتایون اشرف به عنوان نایب رییس بانوان فدراسیون قایقرانی، گفت‌: خیلی خوشحال شدم که او به عنوان نایب رییس بانوان انتخاب شد چرا که ورزشکاران را درک می‌کند.

 

دیدگاه‌ها