کد خبر : 1617427 | 23 خرداد 1398 ساعت 14:46 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

وجدانم راحت است که هر کاری برای موفقیت نفت انجام دادم

شادکام: به تیمی می‌روم که آرامش داشته باشم

مهاجم فصل گذشته نفت مسجدسلیمان می گوید فصل سختی را پشت سر گذاشته و می خواهد به تیمی برود که ارامش داشته باشد.

شادکام: به تیمی می‌روم که آرامش داشته باشم

محمد شادکام در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره فصل هجدهم لیگ برتر عنوان کرد: فصل سختی را پشت سر گذاشتم. من اوایل بازی ها به پارس جنوبی رفتم و امید داشتم بتوانم بازی های خوبم در آبادان را تکرار کنم اما در این تیم فرصت زیادی برای بازی به من نرسید. در نیم فصل تصمیم به جدایی گرفتم و با حضور در نفت مسجدسلیمان بازی بیشتری انجام دادم. خوشبختانه توانستیم امتیاز تیم را در لیگ برتر نگه داریم و دل هواداران واقعی نفت مسجدسلیمان را شاد کنیم.


وی درباره اتفاقاتی که در هفته های پایانی برایش رخ داد، تاکید کرد: به هر حال همیشه انتقاد وجود دارد. من از برخی افراد ناراحتم اما وجدانم راحت است که همه تلاشم را انجام دادم تا بتوانم بازیکن مفیدی برای نفت باشم و روزهای خوبی را بگذرانم. خداراشکر که کادرفنی و مسئولان باشگاه و هواداران واقعی نفت از من راضی بودند و همین برایم کافی است.


مهاجم نفت مسجدسلیمان درباره آینده خودش در لیگ برتر خاطرنشان کرد: قراردادم با نفت به اتمام رسیده و فعلا مشغول استراحت هستم. از چند تیم پیشنهادهایی دریافت کرده ام که به زودی با یکی از آنها به توافق می رسم و قرارداد جدیدی را امضا خواهم کرد.


شادکام در پایان افزود: امیدوارم بهترین انتخاب را داشته باشم. فصل گذشته واقعا سختی کشیدم و می خواهم جایی باشم که از فوتبالم لذت ببرم و در ارامش کامل کارم را انجام بدهم.

دیدگاه‌ها