کد خبر : 1617511 | 24 خرداد 1398 ساعت 00:42 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره مراکش، غایب در جام ملت‌های آفریقا

آقای گل لیگ حرفه‌ای عربستان قادر به انجام بازی در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آفریقا نخواهد بود.

ستاره مراکش، غایب در جام ملت‌های آفریقا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مراکش در حالی با سرمربیگری هروه رنار آماده جام ملت‌های آفریقا می‌شود که درآستانه آغاز این مسابقات ستاره‌اش را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد و نمی‌تواند از مهاجم گلزن خود استفاده کند.

 

عبدالزاق حمدالله که یک سال رویایی در تیم النصر پشت سر گذاشت و با زدن ۳۴ گل در ۲۶ مسابقه آقای گل لیگ حرفه‌ای عربستان شد و همراه تیمش به قهرمانی در این رقابت‌ها رسید، پس از مدت‌ها از سوی هروه رنار به تیم ملی مراکش دعوت شد ولی با بدشانسی جام ملت‌های آفریقا را از دست داد.

 

این ستاره ۲۸ ساله چهارشنبه شب در دیدار دوستانه تیم ملی مراکش مقابل گامبیا که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود، از ابتدای نیمه دوم به میدان رفت ولی در اواخر مسابقه با مصدومیت مواجه شد و طی ۲۴ ساعت اخیر زیر نظر کادر پزشکی مراکش تحت درمان قرار گرفت.

 

اما پس از بررسی‌های پزشکان، مشخص شد که آسیب دیدگی عبدالرزاق حمدالله از ناحیه کشاله ران که در طول لیگ حرفه‌ای عربستان نیز او را دچار مشکل کرده بود، جدی است و این مهاجم بخاطر همین مصدومیت نمی‌تواند تیم ملی مراکش را در جام ملت‌های آفریقا همراهی کند.

 

رنار که امیدوار بود با بهره‌مندی از عبدالرزاق حمدالله در جام ملت‌های آفریقا موفق شود و به قهرمانی برسد، با مصدومیت این بازیکن، عبدالکریم بادی، مدافع- هافبک چپ ۲۳ ساله را جایگزین او کرد.

 

دیدگاه‌ها