کد خبر : 1617625 | 24 خرداد 1398 ساعت 19:36 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی‌نژاد: با سپاهان و یک تیم بزرگ دیگر مذاکره کردم

از قرارداد با سپاهان تا حضور در آسیا با پدیده

ستاره بی چون و چرای مشهدی ها در لیگ هجدهم بالاخره با مسئولان تیم توافق کرد و برای فصل آینده نیز با پیراهن تیم شهرخودرو در میدان حضور خواهد داشت.

از قرارداد با سپاهان تا حضور در آسیا با پدیده

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی نژاد را می توان یکی از ستاره های لیگ هجدهم و همینطور شهرخودرو دانست که پس از بررسی کامل شرایط این تیم باز هم ترجیح داد در مشهد به میدان برود. وینگر چپ مشهدی ها که پیش از این نیز گفته بود در صورت آسیایی شدن در تیم می ماند در نهایت به گفته خود عمل کرد و بدین ترتیب در فصل پیش رو او را باز هم با پیراهن شهرخودرو در لیگ برتر خواهیم دید. با امین پس از عقد قرارداد دوباره به صحبت پرداختیم و درباره دوران جدید مشهدی ها این بار در آسیا، نظرات وی را جویا شدیم.

 

پیشنهاد برای تعداد زیادی از بازیکنان پدیده، طبیعی بود

خداراشکر امسال هم توانستم بازی های خوبی به نمایش بگذارم و اتفاق خوشحال کننده این است که تیم مان هم نتیجه گرفت و این اتفاق باعث شد تا همه بازیکنان تیم دیده شوند و باشگاه های دیگر نیز روی آنها تمرکز داشته باشند. بهرحال طبیعی است که برخی از این بازیکنان از تیم جدا شوند و تعدادی دیگر هم جدا نشوند که من هم یکی از آنها بودم.

 

سهمیه آسیایی پدیده اتفاق مهمی است

با من هم برای جدایی از پدیده و رفتن به تیمی دیگر صحبت شد و خیلی ها با من تماس گرفتند و پیشنهادات خوبی هم ارائه دادند اما در نهایت من ماندم. در این رابطه این را بگویم که حتی با تیم سپاهان هم تا پای امضای قرارداد پیش رفتم اما در نهایت سهمیه آسیایی پدیده و اینکه در مشهد شرایط خوبی برای ادامه دوران فوتبالم دارم باعث شد تا همچنان با پیراهن پدیده شهرخودرو در فوتبال ایران حضور داشته باشم.

 

با دو تیم مذاکرات خوبی داشتم

همه می دانند من حرف اشتباهی درباره پیشنهادهایم نمی زنم به همین دلیل باید بگویم به غیر از سپاهان، یک تیم بزرگ دیگر هم با من مذاکراتی داشت اما در نهایت ترجیح دادم باز هم در پدیده بمانم. بهرحال باید قبول کرد سن من به گونه ای است که نمی توانستم ریسک کنم و باید از چیزی که مطمئن هستم استفاده کنم و به همین دلیل جایگاه خوبی که در تیم داشتم و اینکه امسال می رویم که خودمان را وارد لیگ قهرمانان آسیا کنیم نکات مهمی برای ادامه همکاری با پدیده بود.

 

آنقدر مقاومت کردیم تا اسپانسر پیدا شد

سال گذشته از ابتدای لیگ داخل زمین شرایط خوبی داشتیم. با وجود اینکه اوضاع مالی تیم بد بود اما در زمین همگی آماده ارائه بهترین بازی مان بودیم. پس از چند ماه مشخص شد که وضعیت بسیار بد خارج از زمین کاملا روی تیم و بازیکنان تاثیرگذار است و در همین اوضاع بود که دیدیم آقای حمیداوی وارد میدان شدند و تیم را نجات دادند. در آن شرایط اینکه آقا یحیی در تیم ماند بزرگترین درس و دلگرمی برای ما بود که در کنار او بمانیم و خداراشکر نتیجه هم داد.

 

حمیداوی دیرتر می آمد نیم فصل چهار بازیکن جدا می شدیم

با توجه به شرایط بسیار بدی که ما داشتیم شک نکنید اگر آقای حمیداوی کمی دیرتر می آمد حداقل سه بازیکن بسیار خوب پدیده در نیم فصل جدا می شدند. شک نکنید کادرفنی تیم نیز نمی ماند و آن وقت اوضاع بسیار بدی در انتظار پدیده در نیم فصل دوم بود که خداراشکر با حضور اسپانسر محترم این موضوع حل شد.

 

پیشنهاد مالی سپاهان خیلی بهتر از پدیده بود اما ...

در ابتدای برنامه هایم پس از پایان بازی های لیگ در ابتدا با پدیده جلسه گذاشتم تا از چند و چون ادامه همکاری با این تیم آگاه شدم. پس از آن هم در جلسه با تیم سپاهان حاضر شدم و با آنها مذاکره کردم. از نظر مالی پیشنهاد سپاهان برای من خیلی بهتر بود اما به دلیل اینکه وضعیت خانواده ام برای من خیلی مهم بود، تصمیم گرفتم در مشهد بمانم.

 

وقتی مردم خوشحال می شوند روحیه من بالا می رود

پس از بازی های پدیده، در مشهد جو عجیبی به راه افتاد. درست است که استقلال و پرسپولیس در هر شهری هواداران خود را دارند اما مردم مشهد در کنار آن عاشقانه تیم پدیده را دوست دارند و در نهایت اینکه میبینم همین مردم وقتی می بینند من با پدیده تمدید کردم خوشحال هستند خیلی خیلی در روحیه من تاثیرگذار است.

 

بازیکنان پدیده مسئولیت پذیر شدند

پس از اتفاقاتی که فصل قبل در تیم به وجود آمده بود همه بازیکنان مسئولیت پذیر شدند و حتی اگر آقایحیی پست بازیکنی را عوض می کرد کسی معترض نمی شد و اتفاقا با مسئولیت بیشتری در پست جدید به میدان می رفت. همین باعث شد تا ما ببینیم می توانیم باعث افتادن اتفاقات بزرگتر و بهتر شویم.

 

اول خط حمله، اما اکنون وینگر چپ را از دست نمی دهم

با توجه به اینکه پیش از این در خط حمله به میدان می رفتم پیش از بازی های فصل قبل آقایحیی از من خواستند در وینگر چپ بازی کنم اما این پست مورد علاقه من نبود اما پس از گذشت چند بازی دیدم با حضور در این پست می توانم بازی های خوبی انجام دهم و حالا دیگر طوری شده که راضی به از دست دادن پست وینگر چپ نیستم.

 

 

آقایحیی ماند و بدهی ها هم پرداخت می شود پس شرایط خوب است

در حال حاضر هم خداراشکر شرایط خوبی در تیم حاکم است، آقایحیی در تیم ماندند و آقای حمیداوی هم سعی در از بین بردن بدهی های تیم دارند و شرایط را برای ما بهتر از قبل کرده است. بهرحال این را بدانیم هر تیمی که پیروز شود و نتیجه بگیرد اوضاع آن هم روبراه می شود.

دیدگاه‌ها