کد خبر : 1617639 | 24 خرداد 1398 ساعت 21:20 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

با یک برد و باخت بالا و پایین می رویم!

انتقاد سعید معروف از بی برنامگی در بلیت فروشی

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: هدف گذاری فدراسیون کسب سهمیه المپیک است که تا به امروز هم خوب پیش رفتیم.

انتقاد سعید معروف از بی برنامگی در بلیت فروشی

به گزارش "ورزش سه"، سعید معروف در نشست خبری بعد از دیدار با کانادا و برد 3 بر صفر ایران اظهار داشت: کانادا توانست بازی خوبی از خودش نشان دهد. بازی در ست دوم می توانست گره بخورد و سخت تر شود، اما خدا را شکر در امتیازات حساس بهتر بازی کردیم و توانستیم 3 بر صفر برنده باشیم.

 

وی افزود: از تمام کسانی که امروز در سالن بودند و تیم ملی را تشویق کردند، تشکر می کنم. دمشان گرم! برابر کسانی هم که نتوانستند به خاطر بی برنامگی مسئولان بلیت تهیه کنند و بیرون ماندند، شرمنده هستیم.

 

کاپیتان تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که این تیم می تواند نتیجه بهتری از رتبه چهارمی در دوره کواچ بگیرد، گفت: فکر می‌کنم اگر بد شروع می‌کردیم حرف‌ها تغییر می‌کرد. همیشه نقد می‌کردند اما حال با این پیروزی‌ها همه تعریف می‌کنند. با توجه به فرهنگمان که به یک برد و یک باخت بالا و پایین می‌رویم، اما حالا با تجربه تیم موفق شدیم در یک ثبات بمانیم و پیروزی‌های خوبی کسب کنیم. برای صعود به جمع شش تیم زود است، اما قطعاً برای موفقیت و کسب سکو پیش خواهیم رفت. هدف گذاری فدراسیون کسب سهمیه المپیک است تا به امروز هم خوب پیش رفتیم. صحبت درباره فینال بماند برای همان زمان.

 

دیدگاه‌ها