کد خبر : 1617642 | 24 خرداد 1398 ساعت 21:47 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ ملت ها جای شل بازی کردن نیست

موسوی: فشار مضاعفی روی دوش ما بود

بازیکن سرعتی تیم ملی والیبال گفت: ما 2 بازی خیلی سخت و مهم دیگر در ارومیه داریم که امیدوارم آنها را هم ببریم.

موسوی: فشار مضاعفی روی دوش ما بود

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد موسوی که امروز نقش موثری در پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل کانادا داشت، بعد از این برد در جمع خبرنگاران گفت: به نظرم امروز حفظ تمرکز مهمترین نکته برای ما بود. درست است که ما اینجا هوادار داریم و مردم اینجا و در کل مردم ایران تیم ملی را دوست دارند و ما را حمایت می کنند، اما حضور این هواداران فشار مضاعفی روی دوش بازیکنان برای برد می گذارد. از روزی که وارد ارومیه شدیم، این فشار روی ما بود و آن را حس می کردیم.


وی افزود: خدا را شکر توانستیم آن استرس و فشار را در طول بازی مدیریت کنیم و برنده شویم. از طرفی نکاتی که مربیان و کادرفنی به ما گفته بودند را به خوبی در زمین اجرا کردیم. فکر می کنم به جز ست دوم کانادا هیچ حرفی برای گفتن نداشت. بازیکنان ما امروز بی نقص بازی کردند. هر کسی به زمین آمد، توانست به تیم کمک کند و 3 امتیاز بازی را گرفتیم.


ملی پوش والیبال ایران ادامه داد: آینده برای تیم ملی خیلی مهم است. ما 2 بازی خیلی سخت و مهم دیگر در ارومیه داریم که امیدوارم آنها را هم ببریم.


موسوی همچنین در پاسخ سوالی درباره بازی های بعدی تیم ملی گفت: لیگ ملت ها جای شل بازی کردن نیست. هر تیمی می تواند شما را ببرد، اگر صددرصد توان خود را نگذارید. امروز 3 ست بازی کردیم، اما باور کنید به اندازه یک بازی 5 سته خسته هستم. باید خیلی خوب ریکاوری کنیم. در همه بازی ها باید صددرصد توان خود را بگذاریم و هر توپی برایمان مهم باشد. خدا را شکر بازیکنان به این آگاهی رسیدند که باید اینطور بازی کنند.

دیدگاه‌ها