کد خبر : 1617647 | 24 خرداد 1398 ساعت 22:19 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

عبادی پور: اولین تجربه میزبانی ارومیه عالی است

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: ارومیه تا به حال چنین تجربه ای را نداشته، اما من نمی توانم ایرادی از میزبانی بگیرم.

عبادی پور: اولین تجربه میزبانی ارومیه عالی است

به گزارش "ورزش سه"، میلاد عبادی پور بعد از برتری 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران برابر کانادا اظهار داشت: فکر می کنم تا اواسط ست سوم بازی نزدیک و پایاپای بود. قطعا حریفان در چنین جوی و مقابل چنین تیمی نمی توانند راحت بازی کنند. اگر نمی توانستیم اینطور پیش برویم، بازی برای ما در این جو سخت می شد. با این حال بازی با کانادا همین جا برای ما تمام شد و از همین حالا به فکر بازی بعدی هستیم.

 

وی درباره میزبانی ارومیه عنوان کرد: حتما می دانید که بقیه تیم ها تقریبا 2 روز زودتر از ما به اینجا رسیدند. فکر می کنم برای اولین تورنمنت جهانی به میزبانی ارومیه همه چیز عالی بود. تا به حال چنین تورنمنتی در ارومیه نداشتیم. واقعا اگر بخواهیم با انصاف باشیم، می گوییم که همه چیز خیلی خوب بود.

 

ملی پوش والیبال ایران در پاسخ به این سوال که هیچ ایرادی در میزبانی ارومیه ندیده، گفت: نمی شود ایرادی گرفت چون این اولین تورنمنت جهانی است که ارومیه میزبانی می کند. شاید یکسری چیزها کم باشد، اما نمی توانیم ایراد بگیریم. من یک مثال می زنم. کشورهایی مثل ژاپن، چین، برزیل و لهستان که بارها میزبان تورنمنت های بزرگ بودند، قطعا چیزی در میزبانی کم ندارند. برزیل المپیک را میزبانی کرده و لهستان میزبان جام جهانی بوده است، اما ارومیه تا به حال چنین تجربه ای را نداشته است. اگر بخواهیم با انصاف باشیم، باید نقاط قوت این میزبانی را بگوییم.

دیدگاه‌ها