کد خبر : 1617648 | 24 خرداد 1398 ساعت 22:30 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

یلی: نمی توانیم برای صعود به شیکاگو قول بدهیم

پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال گفت: سطح مسابقات بالاست و همه حریفان قدرتمند هستند، اما با تمام قوا برای هدفمان می جنگیم.

یلی: نمی توانیم برای صعود به شیکاگو قول بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، پوریا یلی که امروز برای دقایقی با نظر ایگور کولاکوویچ وارد زمین شد و مثل بازی های قبلی در پیروزی ایران نقش داشت، بعد از پیروزی مقابل کانادا اظهار داشت: قبل از هر چیز این برد را به مردم ارومیه و مردم ایران تبریک می گویم. خدا را شکر که توانستیم بازی را 3 بر صفر به سود خودمان به پایان برسانیم.


وی افزود: ما باید همچنان به این رالی ادامه دهیم که به اتمام نرسیده است. تمام تلاش خود را می کنیم که 2 بازی بعدی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و مردم ایران را خوشحال کنیم.


ملی پوش 208 سانتی متری والیبال ایران درباره استقبال پرشور هواداران از تیم ملی گفت: از مردم ارومیه و تمام مردم ایران بابت همه حمایت هایی که داشتند، تشکر می کنم.


یلی در پاسخ به سوال خبرنگار "ورزش سه" مبنی بر اینکه فکر می کند با این روند تیم ملی به مرحله نهایی در شیکاگو صعود کند، بیان داشت: ما تمام تلاشمان را می کنیم که به مرحله نهایی برسیم. نمی توان قول داد چون سطح مسابقات بالاست و همه حریفان قدرتمند هستند، اما با تمام قوا برای هدفمان می جنگیم.

دیدگاه‌ها