کد خبر : 1617721 | 25 خرداد 1398 ساعت 10:25 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

دنی آلوس: هو شدیم چون بازی در سائوپائولو بود

دنی آلوس، کاپیتان تیم ملی برزیل، از هم‌تیمی‌هایش به خاطر پیروزی در اولین مسابقه کوپا آمه‌ریکا تمجید کرد و هو شدن سلسائو در این بازی را به جو خاص شهر سائوپائولو نسبت داد.

دنی آلوس: هو شدیم چون بازی در سائوپائولو بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل، میزبان رقابتهای کوپا آمه‌ریکا 2019 در اولین بازی این تورنمنت به مصاف بولیوی رفت و با پیروزی 3-0 مقابل این تیم موفق شد با کسب سه امتیاز صدرنشین گروه A رقابتها شود.

 

در پایان بازی تیته سرمربی برزیل و دنی آلوس کاپیتان این تیم مقابل خبرنگاران قرار گرفتند تا در اولین کنفرانس مطبوعاتی رسمی این تورنمنت شرکت کنند.

 

دنی آلوس که بعد از صحبت‌های تیته، سرمربی برزیل، با خبرنگاران صحبت می‌کرد از نتیجه بدست آمده توسط تیمش ابراز رضایت کرد و آن را نتیجه‌ای مناسب دانست.

 

1413024

 

اما یکی از نکات عجیب بازی برزیل و بولیوی که در شهر سائوپائولو برگزار شد هو شدن برزیلی‌ها توسط هواداران‌شان بود. تماشاچی‌های برزیلی که به خصوص از نمایش تیم‌شان در نیمه اول راضی نبودند و عملکرد سلسائو را بی‌نشاط و بی‌روح می‌دانستند در اولین بازی سلسائو در کوپا آمه‌ریکا به هو کردن طلایی‌‌پوشان پرداختند.

 

آلوس به عنوان کاپیتان برزیل در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی علت این ماجرا را برگزاری بازی در شهر سائوپائولو دانست و تلویحاً آن را به جو سنگین رقابت بین باشگاه‌های بزرگ این شهر نسبت داد.

 

آلوس از اینکه بازی بعدی برزیل روز چهارشنبه در ایالت باهایا، ایالت محل تولد او برگزار می‌شود ابراز خرسندی کرد و گفت:" اتفاقی که در این بازی افتاد در شهر سائوپائولو عادی است. وجود هواداران افراطی باشگاه‌های بزرگ این شهر، جو را  همیشه پیچیده می‌کند. ولی ما در این بازی نشان دادیم شخصیت تیمی داریم".

 

آلوس در ادامه گفت:" در این بازی لحظاتی بود که وقتی تیته کنار زمین فریاد می‌زد صدایش را می‌شد از داخل زمین شنید. ولی جو در باهایا متفاوت خواهد بود. مردم آن ایالت دلشان برای تیم ملی برزیل و انرژی‌ای که از تیم ملی می‌گیرند تنگ شده. شک ندارم جو در آنجا به مراتب هیجان‌انگیزتر خواهد بود".

 

 

دیدگاه‌ها