کد خبر : 1617778 | 25 خرداد 1398 ساعت 13:22 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیگنال باکایوکو برای PSG: من را بخرید

تیمو باکایوکو، هافبک چلسی که فصل گذشته به صورت قرضی در میلان بازی می‌کرد می‌گوید امیدوار است بتواند به پاری سن ژرمن منتقل شود.

سیگنال باکایوکو برای PSG: من را بخرید

به گزارش "ورزش سه"، تیمو باکایوکو، هافبک چلسی که فصل گذشته به عنوان بازیکن قرضی به میلان رفته و در آث میلان بازی می‌کرد با ارسال پیام برای باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن می‌گوید عاشق این باشگاه بوده و امیدوار است یک روز بتواند در PSG بازی کند.

 

باکایوکو در آث میلان جنجال‌های زیادی به راه انداخت و درگیری‌های او با گنارو گتوزو، سرمربی سابق این تیم از ذهن هواداران میلان پاک نخواهد شد.

 

1413099

 

باکایوکو که حالا با پایان فصل سری آ به لندن بازگشته تا به تیمش چلسی ملحق شود در گفتگو با نشریه فرانسوی اکیپ برای مدیران PSG پیام ارسال کرده و به آنها اعلام کرده که تمایل زیادی برای منتقل شدن به این تیم دارد.

 

با توجه به اینکه مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی به احتمال زیاد به زودی به یوونتوس خواهد پیوست و همچنین ممنوعیت باشگاه لندنی از حضور در بازار نقل و انتقالات، آینده این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

باکویوکو به نشریه فرانسوی اکیپ گفت:" خیلی دوست دارم یک روز در PSG بازی کنم. نمی‌توانم دروغ بگویم، این چیزی است که دوست دارم".

 

باکایوکو در ادامه گفت:" اگر این اتفاق بیفتد برای من و خانواده‌ام اتفاق فوق‌العاده‌ای خواهد بود. چون ما پاریسی‌های اصیل و واقعی هستیم".

 

دیدگاه‌ها