کد خبر : 1618493 | 28 خرداد 1398 ساعت 18:17 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش سرمربی شیلی از سانچس پس از گلباران ژاپن

سرمربی تیم ملی شیلی پس از پیروزی پرگل 4-0 بر ژاپن به تمجید از الکسیس سانچس پرداخت.

ستایش سرمربی شیلی از سانچس پس از گلباران ژاپن

به گزارش "ورزش سه"، رینالدو روئدا، سرمربی تیم ملی شیلی و شاگردانش کار خود در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای سال 2019 را با یک برد قاطع مقابل ژاپن آغاز کردند. در این بازی از گروه سوم رقابت‌ها که آخرین بازی دور نخست مرحله گروهی بود، الکسیس سانچس، بال آرسنال که فصل کم فروغی را سپرده کرده بود، نه تنها گل سوم شیلیایی‌ها را زد بلکه گل چهارم آنها را هم ساخت.

 

 

1413776

 

 

 روئدا در نشست خبری پس از بازی گفت:«: ما خیلی چیزها را بررسی کردیم از جمله بازی‌های خودمان برای پی بردن به اینکه در چه وضعیتی قرار داریم و شما هم امروز شاهد بودید که بازی ما در میانه دو وجه داشت. یکی زمانی که تازه بازی شروع شده بود و دیگری زمانی که ما سیستم بازی‌مان را برای مقابله با بازی مستقیم و سرعتی حریف تطبیق می‌دادیم. مهم اما این بود که ما به لطف هوشیاری آرتورو ویدال، چارلز آرانگیس و اریک پولگار به هدف‌مان رسیدیم. کار گروهی تیم ما از هر لحاظ خوب بود و به همین دلیل ما همچنان باید به توانایی‌های ایمان داشته باشیم.»

 

 

1413779

 

 

شانس های قهرمانی:« مدعیان قهرمانی هنوز همان تیم‌هایی هستند که بودند. ما فقط می‌گوییم که این پیروزی برای ما حکم یک گام بلند را داشت.»

 

 

تمجید از الکسیس سانچس:« باید به کادر پزشکی تیم ملی گ و مربیان بدنساز تیم به خاطر آماده کردن الکسیس سانچس برای این هفته بسیار مشکل تبریک گفت. او در این بازی تأثیرگذار بود و دیدید که چه نقشی در روند بازی داشت. کار او در بازی امروز ما بسیار مثبت بود و این در حالیست که او از مدت‌ها پیش به طور منظم بازی نکرده و خیلی وقت است که 90 دقیقه کامل در یک بازی حضور نداشت. با این وجود او ریسک بزرگی را به جان خرید و با آن، شخصیتش را به عنوان یک بازیکن نخبه به نمایش گذاشت.»

دیدگاه‌ها