کد خبر : 1618830 | 30 خرداد 1398 ساعت 09:22 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش: پشت هر تصمیم من 36 سال تجربه است

کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی کلمبیا، در مورد پیروزی دشوار تیمش مقابل قطر صحبت کرد.

کی روش: پشت هر تصمیم من 36 سال تجربه است

به گزارش "ورزش سه"، بامداد امروز تیم ملی کلمبیا موفق شد با گل دقایق پایانی خود و در دیداری که تیم ملی قطر نمایشی کاملا دفاعی ارائه داد، دومین پیروزی خود در مرحله گروهی کوپا آمه ریکا را حاصل کرده و صعود خود به دور حذفی را نهایی کند. کی روش در مورد سیستم دفاعی حریف و البته تصمیماتش در این دیدار صحبت کرده است.

 

کارلوس کی روش گفت: "زمانی که در یک سوی میدان تیمی محکوم به کسب پیروزی باشد شرایط بازی اینگونه می شود. قطر تیمی سازمان یافته بود که هیچ فضایی به حریف نمی داد و در امور دفاعی بسیار بسته عمل می کرد.

 

1414076

 

در چنین بازی هایی اگر زود به گل نرسید شرایط برای شما دشوار می شود. ما برنده شدیم زیرا کلمبیا همانطور که من دوست داشتم بازی کرد و ما به طور کامل در تمام طول 90 دقیقه تمرکز داشتیم.

 

حریف ما با سه مدافع میانی و سه هافبک برابر ما قرار گرفته بود و من در این شرایط به این نتیجه رسیدم پرس شدید و حرکت از عقب بهترین گزینه است. در این مقطع و با تقریبا 36 سال سابقه مربیگری، هر تصمیم من مبتنی بر این 36 سال تجربه است و من از این فرصتی که فوتبال برای کار کردن در ایران، پرتغال، امارات، آفریقای جنوبی، ژاپن و ایالات متحده آمریکا و با این بازیکنان بزرگ به من داده است، بسیار خوشحالم."

دیدگاه‌ها