کد خبر : 1618988 | 31 خرداد 1398 ساعت 10:00 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز: اروگوئه نباید ژاپن را دست‌کم می‌گرفت

لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا بعد از توقف تیم ملی کشورش مقابل ژاپن می‌گوید اروگوئه نباید ژاپن را دست‌کم می‌گرفته و این اشتباه بزرگی از سوی آبی آسمانی‌ها بوده است.

سوارز: اروگوئه نباید ژاپن را دست‌کم می‌گرفت

به گزارش "ورزش سه"، اروگوئه ساعاتی پیش در حالی در دومین بازی خود در مرحله گروهی رقابتهای کوپا آمه‌ریکا به مصاف ژاپن رفت که بعد از پیروزی پرگل 4-0 مقابل اکوادور در بازی اولش، امیدوار بود ژاپن را نیز شکست داده و صعود خود به مرحله یک‌چهارم نهایی را قطعی کند.

 

اما اروگوئه در مقابل مهمان آسیایی کوپا به زحمت توانست به نتیجه تساوی 2-2 دست یابد تا لوئیس سوارز، ستاره تیم ملی این کشور و باشگاه بارسلونا بعد از بازی مدعی شود او و هم‌تیمی‌هایش ژاپن را دست‌کم گرفته بوده و به همین دلیل نتوانسته‌اند بر این تیم پیروز شوند.

 

1414208

 

سوارز در دومین دقیقه مسابقه تا یک قدمی گلزنی به ژاپن پیش رفت ولی ضربه والی جسورانه او از نزدیکی‌های مرکز زمین با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت. سوارز در دقیقه 32 گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما این ضربه پنالتی حرف و حدیث‌های بسیاری به همراه داشت و با اعتراض شدید ژاپنی‌ها همراه شد.

 

سوارز بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" ما رویهم‌رفته خوب کار کردیم ولی این را یاد گرفتیم که در تورنمنت‌هایی با این سطح از کیفیت اگر حتی دو اشتباه بکنید ممکن است دو گل دریافت کنید. پس باید در چنین رقابتهایی کاملا مراقب و محتاط باشید".

 

1414209

 

ستاره اروگوئه و بارسا در ادامه گفت:" ژاپن تیم جوان و سریعی است ولی ما می‌دانستیم آنها کیفیت بالایی دارند. آنها ما را خوب پرس کردند و نگذاشتند آنطور که دلمان می‌خواست بازی کنیم. ما می‌دانستیم این بازی می‌تواند سخت باشد و نباید فقط به نتیجه بازی آنها مقابل شیلی نگاه کرد. با این حال، این نتیجه باعث رشد بیشتر ما می‌شود چون اروگوئه یکی از بهترین تیم‌های ملی دنیا است".

 

دیدگاه‌ها