کد خبر : 1619070 | 31 خرداد 1398 ساعت 17:14 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس جذابیت را به ترکیب بازمی‌گرداند؟

شکل گیری دوباره مثلث رامین – طارمی و احمدزاده

در شرایطی که هنوز تکلیف سرمربیگری پرسپولیس مشخص نشده، مدیران این تیم بی میل نیستند ستاره‌های سابق را به تیم بازگردانند.

شکل گیری دوباره مثلث رامین – طارمی و احمدزاده

به گزارش "ورزش سه"، سه ستاره سابق پرسپولیس بعید نیست برای فصل نوزدهم با این تیم به توافق دوباره دست یابند و پیراهن سرخ را بر تن کنند.


مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان سه بازیکنی هستند که بار دیگر مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته‌اند و مدیران این تیم به دنبال مذاکره مجدد برای بازگشت آنها به تیم هستند تا با ایجاد جذابیت دوباره در تیم، هواداران را کمی بابت جدایی برانکو ایوانکوویچ آرام کنند.

 


طارمی مذاکره نکرد و در سودای اروپا
در این میان تکلیف مهدی طارمی و رامین رضاییان همچنان نامشخص است؛ دو بازیکنی که همچنان مشتریانی در خارج از فوتبال ایران پیش روی خود می‌بینند و نمی‌خواهند شرایط ارزی و مالی مناسب حضور در فوتبال خارج از ایران را در این وضعیت از دست بدهند. طارمی بعد از یک و نیم فصل حضور در الغرافه قطر در حالی که دو پیشنهاد از این کشور دارد، به دنبال تجربه فوتبال اروپاست. نمایش موفق او در تیم ملی باعث شده تا مشتریانی از بلژیک، یونان، انگلیس، ترکیه و فرانسه را متوجه خود ببیند و همین مساله بازگشت دوباره او به پرسپولیس را سخت خواهد کرد. با جدایی علی علیپور که مقدمات ابتدایی آن صورت گرفته و همچنین پایان همکاری ماریو بودیمیر، سرخ‌ها نیاز مبرمی به جذب یک مهاجم خواهند داشت و بر این اساس بنا دارند با حضور این بازیکن در تهران، مذاکرات جدی خود را برای رضایت او را دنبال کنند. برخلاف صحبت‌هایی که پیش از این درباره مذاکره طارمی و پرسپولیس و پیشنهاد مالی بالای او عنوان شده بود، طارمی بعد از تعطیلات راهی بوشهر شده و مدتی نیز در زادگاه خود حضور داشته و در این مدت هیچ مذاکره‌ای با پرسپولیس نداشته است. طارمی امشب به تهران بازخواهد گشت و بعید نیست طی روزهای اخیر جلسه میان او و مدیرعامل پرسپولیس برگزار شود.

 

 

تردید رامین رضاییان برای بازگشت
رامین رضاییان به شکلی عجیب و پر حاشیه از پرسپولیس جدا شد. او بعد از آن راهی لیگ بلژیک شد و بعد از تجربه جام جهانی و در حالی که بازیکن مورداعتماد کارلوس کی‌روش محسوب می‌شد به لیگ ستارگان قطر اضافه شد و پیراهن آبی الشحانیه را برتن کرد. نمایش درخشان او در طی نیم فصل در ترکیب الشحانیه باعث شده تا او بار دیگر مورد توجه دیگر تیم‌ها قرار گیرد و با پیشنهادات مناسبی تعطیلات را سپری کند. پرسپولیس هنوز پیشنهاد جدی برای این بازیکن نداده و در انتظار این است تا تکلیف کادرفنی‌اش مشخص شود و در صورت تایید پای میز مذاکره بنشینند. با این حال بعید نیست او نیز در راستای پروژه جذابیت دوباره پرسپولیس و بازگرداندن بازیکنان محبوب هواداران، به این تیم بازگردد و در سمت راست دفاعی شاهد نمایش او باشیم. رضاییان در حال حاضر در خارج از ایران حضور دارد و مذاکره‌ای بین او و پرسپولیس صورت نگرفته اما صحبت‌های ابتدایی مدیربرنامه این بازیکن و مدیران باشگاه، نشان دهنده تردید او برای بازگشت است.

 

 

فرشاد احمدزاده در دوراهی تراکتورسازی و پرسپولیس
شماره 10 سابق پرسپولیس بعد از یک فصل تجربه حضور در فوتبال اروپا بار دیگر به ایران بازگشته و در میان پیشنهاداتی که دارد، دو پیشنهاد پرسپولیس و تراکتورسازی جدی‌تر از بقیه است. احمدزاده که پیش از این نیز از تمایل خود برای بازگشت به پرسپولیس خبر داده بود، اکنون نزدیک‌تر به این باشگاه است. او البته با پیشنهاد مالی بهتری از سوی تراکتورسازی مواجه شده است اما بعید است در شرایط فعلی که با هجمه هواداران پرسپولیس پیش از این مواجه بود، با تصمیم حضور در تبریز رابطه خود با سرخ‌ها را تیره‌تر کند. در این رابطه گفته می‌شود باشگاه مذاکرات ابتدایی را صورت داده و پیشنهاد مالی پایین‌تر خود (یک میلیارد و 200 میلیون کمتر از تراکتورسازی) را به او ارائه داده است و اگر مشکلی در این زمینه شکل نگیرد، او بار دیگر با پیراهن شماره 10 به این تیم بازخواهد گشت.

 

 

شکل گیری مثلث مخوف تهاجمی
در صورت رقم خوردن این سه انتقال، پرسپولیس به بهترین شکل از حیث تهاجمی تقویت خواهد شد. سرخ‌ها در فصل گذشته با بیشترین مشکل در سمت راست تهاجمی مواجه بودند و احمدزاده با قدرت تکنیکی و سرعت خود و در عین حال میل به گلزنی، قادر خواهد بود این شرایط را به سود سرخ‌ها تغییر دهد. خصوصا در صورتی که رامین رضاییان نیز به سمت راست اضافه شود که از حیث فنی جزو مدافعان برتر سمت راست فوتبال ایران محسوب می‌شود. اضافه شدن مهدی طارمی که از نظر کیفی و گلزنی نیز سرآمد مهاجمان کنونی فوتبال ایران محسوب می‌شود، قدرت بیشتری به فاز تهاجمی این تیم خواهد بخشید، خصوصا اینکه علیپور نیز سودای جدایی دارد و بازگشت بودیمیر هم در ابهام قرار دارد و بعید است این مهاجم کروات در شرایط کنونی به پرسپولیس بازگردد.

دیدگاه‌ها