کد خبر : 1619223 | 01 تیر 1398 ساعت 12:32 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرواز پرستاره امروز در فرودگاه مهرآباد

رحمتی همراه گل‌محمدی به مشهد رفت(عکس)

کاپیتان سابق استقلال با پروازی که امروز یحیی گل محمدی نیز در آن حضور داشت به سمت مشهد رفت تا اولین تمرینش را با پدیده آغاز کند.

به گزارش" ورزش سه" پرواز امروز تهران به مشهد یک پرواز خاص بود چرا که برخی از چهره های مطرح فوتبال در آن حضور داشتند. مهدی رحمتی کاپیتان با سابقه استقلالی ها یکی از چهره های ویژه این پرواز بود. حضور رحمتی امروز و دقایقی قبل در فرودگاه مهرآباد همزمان با  حضور یحیی گل محمدی سرمربی و داوود فنایی مربی دروازه بان های تیم پدیده بود و این سه نفر با یک پرواز به سمت مشهد پرواز کردند.


رحمتی بعد از چهار سال حضور متوالی در آخرین دوره حضورش در استقلال و در حالی که کاپیتان اول این تیم بود امسال تصمیم گرفت که برای ادامه فوتبالش به تیم پدیده مشهد بپیوندد.یکی از دلایل انتخاب پدیده از سوی رحمتی ، حضور یحیی گل محمدی معلم سابق او است که رابطه خیلی خوبی باهم دارند. اما نکته جالب اینجا است که در روزهایی که رحمتی با پدیده قرارداد بسته است یحیی گل محمدی در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته و پرسپولیسی ها بشدت دنبال اخذ رضایتنامه او هستند.


شاید این اتفاقی نباشد که رحمتی در این زمان از آن استقبال کند اما شاید پرواز امروز تهران به مشهد بتواند  باعث شود که گل محمدی در پدیده ماندگار شده و رحمتی هم بتواند این فصل را با معلم زبان سابقش آغاز کند.

 

دیدگاه‌ها