کد خبر : 1619291 | 01 تیر 1398 ساعت 17:41 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز قصه گل محمدی و رحمتی با پدیده

جنجالی ترین تمرین لیگ برتر در مشهد (عکس)

سرمربی و دروازه بان تیم فوتبال پدیده امروز و ساعتی بعد از رسیدن به مشهد در اولین تمرین فصل جدید این تیم حضور پیدا کردند.

جنجالی ترین تمرین لیگ برتر در مشهد (عکس)

به گزارش" ورزش سه"، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پدیده که مورد توجه پرسپولیسی ها قرار گرفته امروز از تهران به مشهد رفت و دقایقی قبل اولین تمرین پدیده را برای فصل آینده آغاز کرد. یحیی با یک کلاه و کفش و کیف سرخ رنگ در زمین تمرین حاضر شد، هرچند لباس تیم پدیده هم به قرمز بی رنگ نیست اما شاید رنگ کلاه و کفش یحیی بیشتر نشان از حال و هوای درونش و تمایلاتش داشته باشد.

 


کاپیتان با لباس های مشکی
اما اولین تمرین پدیده علاوه بر یحیی گل محمدی، یک چهره ویژه دیگر هم داشت. سیدمهدی رحمتی کاپیتان استقلال بعد از 4 فصل حضور پیاپی درون دروازه آبی ها امسال یک تصمیم مهم و غیرمنتظره گرفت و بی سر و صدا با پدیده قرارداد بست. رحمتی امروز با همان پروازی که گل محمدی به مشهد رفت به این شهر سفر کرد. او با لباسی سراسر مشکی و چهره ای متفکر پا به اولین جلسه تمرینی تیم پدیده گذاشت. البته که رحمتی بازیکن باتجربه ای است و تجربه حضور در تیم های سپاهان و پیکان و تیم ملی را به غیر از استقلال دارد اما می توان تصور کرد که اولین جلسه تمرین در یک تیم و فضای جدید بعد از چهار فصل حضور در استقلال و بستن بازوبند کاپیتانی، چه حس و حالی می تواند به وجود بیاورد. رحمتی اما خیلی زود از سوی حدود صد هواداری که به ورزشگاه آمده بودند تشویق شد تا در شهری که دوستش دارد احساس غریبی کند. رحمتی خادم امام رضا(ع) است و همانطور که خودش گفته حضور در این شهر برایش معنایی فراتر از فوتبال هم می تواند داشته باشد.

 

1414482

 


جلسه ای برگزار نشد
نکته جالب درباره مساله حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس اینکه گفته می شد یحیی امروز با حمیداوی مدیرعامل پدیده جلسه ای برگزار خواهد کرد اما سرآسیابی سرپرست پدیده در حاشیه تمرین این تیم گفت که چنین جلسه ای قرار نیست برگزار شود ضمن اینکه مدیرعامل پدیده در حال حاضر در ایران حضور ندارد. با این وجود سرپرست پدیده بار دیگر به خبرنگاران گفت که هیچ بندی برای فسخ قرارداد گل محمدی وجود ندارد. او همچنین در پاسخ کسانی که از او در این باره پرسیدند که آیا گل محمدی به خاطر جلسه اش با پرسپولیسی ها یک روز دیر به مشهد آمد هم گفت که از ابتدا هم قرار بود گل محمدی روز اول تیر به مشهد برود.

 


قصه یحیی و پرسپولیس
سرمربیگری پرسپولیس آنقدر جذاب هست که هر مربی را در ایران وسوسه کند و نمی توان به یحیی گل محمدی هم خرده گرفت که اگر می خواست به تیم محبوبش بازگردد. با این حال قراردادی که او چند وقت قبل با پدیده امضا کرد باعث شد تا نتواند جدا شود و از این رو امروز اولین جلسه تمرینی تیمش را برگزار کرد. او به خبرنگارانی که بیشترین سوالشان درباره پرسپولیس بود گفت:« قصه من و پرسپولیس به پایان رسید. اگر این اتفاق نیفتاده بود الان در مشهد نبودم» یحیی در پاسخ به خبرنگارانی که از او درباره مذاکره مستقیمش با پرسپولیس پرسیدند لبخند زد و گفت:« من را وارد حاشیه نکنید.» یحیی امروز با کفش ها و کلاه سرخ رنگ اولین جلسه تمرینی تیمش را برای فصلی دشوار آغاز کرد. او علاوه بر لیگ و جام حذفی باید به عنوان نماینده ایران به لیگ قهرمانان آسیا هم برود و جذب مهدی رحمتی نیز در راستای موفقیت در این مسابقات بوده است. آن ها اما در تعطیلات چند بازیکن از جمله مسعود ریگی و بهنام برزای را از دست دادند اما یحیی نگران نیست. او می گوید بازیکنان جوانی را خواهد آورد که بهتر از بازیکنان قبلی باشند. هنوز نقل و انتقالات برای پدیده تمام نشده و حالا با حضور گل محمدی این تیم به جذب مهره های مدنظرش خواهد پرداخت.

 


عکس: احمد هادی

دیدگاه‌ها