کد خبر : 1619298 | 01 تیر 1398 ساعت 17:51 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

سانچس: امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد

ستاره تیم ملی شیلی فاش کرد که با وجود درد در ناحیه قوزک در دومین بازی این تیم در کوپا آمه‌ریکا به میدان رفته و حتی موفق به گلزنی شده است.

سانچس: امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس سانچس بال تیم ملی شیلی اعلام کرد که با وجود مصدومیت در مصاف تیمش مقابل اکوادور در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا به میدان رفته و به این تیم برای کسب پیروزی 2 بر یک کمک کرده است.

سانچس با گلی که در این بازی زد به شیلی کمک کرد که 6 امتیازی شود و با صعود به رده اول گروه سوم از بابت صعود به مرحله یک چهارم نهایی مطمئن شود. بال تیم منچستریونایتد بعد از بازی اعتراف کرد که در نیمه اول این بازی از ناحیه قوزک آسیب دید اما با این وجود به حضورش ادامه داده است.

 

 

1413777

 

 

او در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت:« بعد از یک سانتر، قوزک پایم پیچید اما من آن را بانداژ کردم و برای کاهش درد هم یک قرص خوردم و دوباره به میدان رفتم. من فکر می‌کنم که رباط قوزکم کشیده شده است. من با درد به بازی کردن ادامه دادم اما امیدوارم که مصدومیتم خیلی جدی نباشد.»

 

رینالدو روئدا سرمربی شیلی هم با تمجید از سانچس به خاطر فداکاری‌اش گفت:« بین دو نیمه پزشکان وضعیت او را ارزیابی کردند و او گفت که می‌تواند به بازی ادامه دهم، اگرچه کلی یخ روی پایش گذاشته بودند. او در نیمه دوم واقعاً برای تیم زحمت کشید. دوباره وضعیتش را بررسی می‌کنیم و امیدوارم که مشکلش جدی نباشد.»

 

تیم ملی شیلی در آخرین بازی‌اش در کوپا آمه‌ریکا به مصاف اروگوئه‌ای می‌رود که با 4 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. شیلیایی‌ها با یک تساوی هم از بابت صعود به عنوان تیم اول گروه مطمئن می‌شوند.

دیدگاه‌ها