کد خبر : 1619315 | 01 تیر 1398 ساعت 18:47 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

کرملاچعب، فراهانی و طاهران

سه بازیکنی که امروز به گل گهری‌ها اضافه شدند

تیم گل گهر سیرجان که در فصل پیش رو برای اولین بار در لیگ برتر فوتبال ایران حاضر خواهد شد این روزها در حال یارگیری هستند.

سه بازیکنی که امروز به گل گهری‌ها اضافه شدند

به گزارش "ورزش سه"، گل گهری ها که تمرینات خود را برای حضور موفق در پیش فصل آغاز نکردند در حال حاضر به دنبال یارگیری هستند تا بتوانند بهترین شرایط را برای خود به وجود بیاورند و به همین دلیل امروز از سیرجان خبر رسید که مسئولان این تیم توانستند با سه بازیکن قرارداد خود را منعقد کنند. رضا کرملاچعب، میلاد فراهانی و علی طاهران سه بازیکنی هستند که امروز توانستند قرارداد نهایی خود با سیرجانی ها را به امضا برسانند.

 

رضا کرملاچعب، مهاجم، متولد سال ۱۳۶۷ که سابقه حضور در تیم های نفت مسجد سلیمان، استقلال خوزستان، پرسپولیس تهران و کوکولان پالو وایکوت فنلاند را در کارنامه دارد و در رده های سنی مختلف تیم های ملی پایه کشورمان به میدان رفته است.

 

1414549

 

میلاد فراهانی سنگربان فصل گذشته تیم پدیده مشهد که در سال های اخیر برای تیم های مختلفی در لیگ برتر به بازی پرداخته دومین بازیکنی است که امروز با سیرجانی ها به توافق نهایی رسید.

 

1414548

 

علی طاهران هافبک دفاعی ۲۲ ساله تیم تراکتورسازی تبریز که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های ملی جوانان و امید را دارد هم سومین بازیکنی است که با توافق با باشگاه گل گهر می تواند در فصل آینده برای این تیم به میدان برود.

 

1402836

دیدگاه‌ها