کد خبر : 1619418 | 02 تیر 1398 ساعت 09:40 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری لفظی سرمربی پرو با خبرنگار پرویی

سرمربی تیم ملی پرو بعد از شکست سنگین 5-0 تیمش مقابل برزیل در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا، در کنفرانس خبری بعد از بازی با یک خبرنگار پرویی درگیری لفظی پیدا کرد.

درگیری لفظی سرمربی پرو با خبرنگار پرویی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرو دیشب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابتهای کوپا آمه‌ریکا 2019 به مصاف میزبان رقابتها برزیل رفت و با نتیجه 5-0 شکست سختی را تجربه کرد تا با کسب چهار امتیاز در رتبه سوم گروه A به کار خود در مرحله گروهی پایان دهد.

 

1414637

 

با اینکه پرو از صعود مستقیم به مرحله یک‌چهارم نهایی تورنمنت بازمانده ولی همچنان با چهار امتیاز از شانس قابل توجهی برای صعود به مرحله بعدی به عنوان یکی از دو تیم سوم برتر مرحله گروهی برخوردار است.

 

بعد از بازی دیشب دو تیم، ریکاردو گارکا، سرمربی پرو در ابتدای مصاحبه خبری بعد از بازی‌اش با یکی از خبرنگاران پرویی به دلیل سوالی که از او پرسید درگیری لفظی پیدا کرد.

 

خبرنگار پرویی، گارکا را متهم کرد که در ارنج تیم اشتباه کرده، پرو در مقابل برزیل به هیچ وجه در حد و اندازه نامش بازی نکرده و سرمربی از همان دقیقه 15 بازی متوجه اشتباه خود در ارنج تیم شده است.

 

1414635

 

سرمربی پرو که مشخص بود از این سوال ناراحت شده در پاسخ گفت:" شما به جای اینکه سوال بپرسید حرف خودتان را می‌زنید و چیزی که فکر می‌کنید را به عنوان سوال به مخاطب تلقین می‌کنید. این اصلا جالب نیست. خودتان از خودتان سوال می‌کنید و جواب می‌دهید. من دیگر باید به چه چیزی جواب بدهم".

 

گارکا در ادامه گفت:" من قبلا هم گفتم که مسئولیت شکست به عهده من است. من این را به شما گفتم ولی گوش‌تان به حرفهای من نبود. انگار برای شنیدن حرفهای من به اینجا نیامده‌اید".

 

دیدگاه‌ها