کد خبر : 1619422 | 02 تیر 1398 ساعت 10:00 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

دنی آلوس: برزیل از نگاه مثبت هواداران راضی است

دنی آلوس، کاپیتان تیم ملی برزیل بعد از پیروزی 5-0 تیمش مقابل پرو از رابطه خوب سلسائو با هواداران در این بازی ابراز رضایت کرد و گفت این همان چیزی است که برزیلی‌ها می‌خواهند.

دنی آلوس: برزیل از نگاه مثبت هواداران راضی است

به گزارش "ورزش سه"، برزیل دیشب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا با ارائه یک بازی برتر موفق شد پرو را 5-0 در هم شکسته و به عنوان تیم اول گروه A راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود. درحالیکه در دو بازی قبلی، سلسائو با انتقاد و هو کردن‌های هوادارانش در استادیوم‌ها مواجه شده بود ولی هواداران برزیلی بعد از این پیروزی پر گل به تشویق تیم‌شان پرداختند و کاپیتان سلسائو به این خاطر از آنها تشکر کرد.

 

1414640

 

دنی آلوس بعد از پیروزی برزیل مقابل پرو به خبرنگاران گفت:" ما می‌دانستیم که دیر یا زود نوبت به بازی‌های خوب و پیروزی‌های مقتدرانه ما می‌رسد. به خاطر تعادلی که در تیم وجود دارد و کیفیتی که می‌دانیم بازیکنان ما دارند. من معتقدم ما از بازی اول تا سوم در یک روند صعودی پیشرفت کرده‌ایم".

 

کاپیتان تیم ملی برزیل در ادامه گفت:" شکی نیست که وقتی تیم برنده می‌شود رابطه‌اش با هواداران در بهترین حالت ممکن قرار می‌گیرد. چیزی که امروز در استادیوم شاهد بودیم".

 

دنی آلوس در ادامه گفت:" من قبلا هم گفته‌ام که ما تیم ملی یک کشور هستیم. شما اگر تیم ملی‌تان را هو کنید در واقع در حال هو کردن کشورتان هستید. فعلا که انرژی تیم ملی و جو اطرافش خیلی مثبت است و این همان چیزی است که ما می‌خواهیم".

 

دیدگاه‌ها