کد خبر : 1619433 | 02 تیر 1398 ساعت 11:00 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

سانچس: قطر برای سلفی گرفتن با مسی به برزیل نیامده

فلیکس سانچس، سرمربی تیم ملی قطر در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل آرژانتین می‌گوید قطری‌ها برای سلفی گرفتن با لیونل مسی در کوپا آمه‌ریکا شرکت نکرده‌اند.

سانچس: قطر برای سلفی گرفتن با مسی به برزیل نیامده

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس سانچس، سرمربی تیم ملی قطر که تیمش امشب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا در حالی به مصاف آرژانتین می‌رود که حتی برای صعود از این گروه شانس دارد، می‌گوید شاگردانش از نام لیونل مسی و دیگر ستاره‌های آرژانتینی و تاریخ فوتبال این کشور نخواهند ترسید و با تمام قوا بازی خواهند کرد.

 

1414653

 

آرژانتین در حال حاضر با امتیاز برابر با قطر و به دلیل تفاضل گل کمتر در قعر گروه B رقابتها قرار دارد و حذفش از مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا برای این کشور بسیار تحقیرآمیز خواهد بود. سانچس با اینکه قبول می‌کند که قطر در این بازی روی کاغذ شانس کمتری برای پیروزی دارد ولی می‌گوید بازیکنانش برای صعود به مرحله یک‌چهارم مصمم هستند.

 

سانچس در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:" درست است که ما در آمریکای جنوبی خیلی شناخته شده نیستیم ولی ما بازیکنانی فوق‌‌العاده حرفه‌ای داریم که برای رقابت کردن به اینجا آمده‌اند نه برای عکس سلفی گرفتن با لیونل مسی".

 

سرمربی قطر در ادامه گفت:" آرژانتین شانس اول پیروزی در این بازی است و حتما باید پیروز شود. ولی ما سعی می‌کنیم با این تیم بزرگ که بهترین بازیکنان دنیا را دارد با تمام قوا رقابت کنیم. ما برای صعود شانس داریم و این چیزی است که هیجان‌زده‌مان می‌کند. ما بیشتر به دنبال صعود تاریخی در کوپا آمه‌ریکا هستیم و نه حذف کردن غول بزرگی به اسم آرژانتین".

 

دیدگاه‌ها