کد خبر : 1619505 | 02 تیر 1398 ساعت 15:18 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با پاراگوئه

کی روش: نه نگران اروگوئه هستم و نه شیلی

تیم ملی کلمبیا امشب در یک دیدار تشریفاتی به مصاف پاراگوئه خواهد رفت.

کی روش: نه نگران اروگوئه هستم و نه شیلی

به گزارش "ورزش سه"، از دور سوم مرحله گروهی کوپا آمه ریکا 2019، امشب کلمبیا باید به مصاف پاراگوئه برود. شاگردان کارلوس کی روش در دو بازی اول خود برابر آرژانتین و قطر به پیروزی رسیده اند و از حالا در مرحله یک چهارم نهایی هستند.

 

 

1414644

 

 

کی روش در نشست خبری بازی با پاراگوئه گفت:« هنوز نسبت به آنچه در تصورم دارم، فاصله زیادی داریم. چیزهای زیادی در تیم باید تغییر کند ولی نسبت به چند روز پیش، شرایط مان بهتر است. ممکن است برابر پاراگوئه به چند بازیکن استراحت بدهم ولی مطمئنا بهترین تیم ممکن را برای این بازی به زمین می فرستم. پاراگوئه تیم خوبی است و باید بازی همیشگی خودمان را ارائه دهیم.»

 

کی روش در مورد بازی دادن به بازیکنانی که در آستانه دو اخطاره شدن هستند، گفت:« این مساله اصلا باعث نگرانی من نمی شود. بازی با پاراگوئه می تواند به ما برای پیشرفت و بهتر شدن از لحاظ کیفی کمک کند. بله، بازیکنان تک کارته داریم ولی همه آنها به اندازه کافی باتجربه هستند و مشکلی ایجاد نخواهد شد. تصمیماتم را بر اساس تعداد کارت های بازیکنان نمی گیرم. هر بازیکن باید کار خودش را در زمین انجام دهد.»

 

برخورد احتمالی با شیلی یا اروگوئه:« از هیچ کدام از این دو تیم نمی ترسم و نگران نیستم حریف بعدی ما چه تیمی است. فعلا همه تمرکزم روی بازی با پاراگوئه است و برای این تیم نهایت احترام را قائلیم.»

 

دیدگاه‌ها