کد خبر : 1619571 | 02 تیر 1398 ساعت 21:04 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

برای آماده سازی تیم زمانی نداریم

کولاکوویچ: صعودمان قطعی نشده، یک برد می خواهیم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: نکته مهم این است که صعود نکردیم و مهم این است که اول صعود را قطعی کنیم.

کولاکوویچ: صعودمان قطعی نشده، یک برد می خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، ایگور کولاکوویچ در نشست خبری بعد از شکست مقابل فرانسه اظهار داشت: در ابتدا به فرانسه تبریک می گویم. آنها امروز شایسته پیروزی بودند. از میزبانی ارومیه و اردبیل هم تشکر می کنم. چون تماشاگران این دو شهر حمایت بزرگی برای ما در دو هفته گذشته بودند. امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا به ما انگیزه لازم را بدهد.


وی ادامه داد: بابت این باخت عذرخواهی می کنم. ما می توانستیم با این پیروزی صعودمان را به شیکاگو قطعی کنیم، اما این فرصت را از دست دادیم. امیدوارم با کسب یک پیروزی دیگر به مرحله نهایی مسابقات در شیکاگو صعود کنیم.


سرمربی تیم ملی والیبال بیان داشت: همیشه وقتی که تیم شکست می خورد، نکات منفی بیشتر نمایان می شود اما این را قبول کنیم که این مسابقات فشرده و سخت است و تیم ها فشار زیادی را در بازی های زیاد تحمل می کند. تلاش بازیکنان از آنها انرژی زیادی گرفته است. از لحاظ فیزیکی مشکل داریم و همه تیم ها این مشکل را دارند. ما 10 پیروزی کسب کردیم و 3 بازی برای قطعی کردن حضور خود داریم. برای آماده سازی زمانی نداریم و برخی از بازیکنان خسته هستند. حتی در زمانی که می بازیم، باید ذهنیت زمان برد را داشته باشیم.


کولاکوویچ درباره اینکه معروف گفته صعود ایران قطعی شده، اما او می گوید ایران به یک پیروزی دیگر نیاز دارد، گفت: دلیل این اتفاق خبر اشتباه سایت فدراسیون جهانی است. شاید معروف هم این خبر را خوانده بود و این ذهنیت را داشت. ما به یک پیروزی دیگر احتیاج داریم تا صعودمان را قطعی کنیم. این یک اشتباه بزرگ از سوی سایت فدراسیون جهانی بود. آنها ریاضی خواندند و مدرسه رفتند و با یک محاسبه ساده همه چیزمشخص می شود. 


وی در پایان افزود: نکته مهم این است که صعود نکردیم و مهم این است که اول صعود را قطعی کنیم. زمان برای آماده سازی نداریم و تنها 4 روز در بازگشت به ایران فرصت داریم. البته همه تیم ها این شرایط را دارند و وضعیت نیز مشابه همین بوده است.

دیدگاه‌ها