کد خبر : 1619629 | 03 تیر 1398 ساعت 09:40 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسکالونی: آرژانتین راضی است ولی باید بهتر شود

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل قطر و راه‌یابی به یک‌چهارم نهایی کوپا گفت فشاری که در این مدت بر آرژانتین وارد شده بود تنها با فشار یک جنگ قابل مقایسه است.

اسکالونی: آرژانتین راضی است ولی باید بهتر شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین در آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابتهای کوپا آمه‌ریکا به مصاف قطر رفت و با گلهای لاوتارو مارتینز و سرخیو آگوئرو موفق شد قهرمان آسیا را 2-0 شکست داده، با چهار امتیاز در رتبه دوم گروه B رقابتها قرار گرفته و صعودش به مرحله یک‌چهارم نهایی را قطعی کند.

 

اسکالونی، سرمربی آرژانتین که تیمش در مرحله یک‌چهارم باید به مصاف ونزوئلا، تیم دوم گروه A برود در گفتگو با خبرنگاران تایید کرد که بعد از شروع سخت تیمش در این تورنمنت، این پیروزی برای آلبی‌سلسته بسیار لازم و مفید بوده است.

 

1414858

 

اسکالونی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت:" ما برای بهتر شدن جا داریم ولی از عملکرد امروزمان راضی هستیم. ما برای بدست آوردن اعتماد به نفس‌مان به بازی‌ای مثل این بازی احتیاج داشتیم".

 

سرمربی آرژانتین در ادامه گفت:" ما به خصوص در نیمه دوم بدون ترس بازی کردیم. البته شکی نیست که برای مقابله با حریفان دیگر که نوع دیگری از فوتبال را بازی می‌کنند باید بعضی چیزها را تغییر دهیم".

 

اسکالونی درباره انتقادها از شخص او در آرژانتین گفت:" من هیچوقت به خودم فکر نمی‌کنم و فقط به فکر تیم ملی کشورم هستم. این بچه‌ها برای فوتبال بازی کردن به میدان می‌روند ولی بعضی وقتها فشار آنقدر زیاد است که آدم احساس می‌کند بچه‌های تیم ملی برای جنگ به میدان می‌روند. با فشاری که روی بچه‌های تیم ملی هست بعضی وقتها بازی کردن واقعا دشوار می‌شود. پیام من به منتقدینم این است که تا زمانی که تیم ملی در کوپا آمه‌ریکا بازی می‌کند ما همه در یک تیم هستیم".

 

دیدگاه‌ها