کد خبر : 1619630 | 03 تیر 1398 ساعت 09:59 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

سانچس: نگذاشتیم مسی گل بزند ولی باختیم

فلیکس سانچس، سرمربی تیم ملی قطر می‌گوید با وجود راه نیافتن تیمش به مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا، قطر از حضور در این تورنمنت درس‌های باارزش زیادی فرا گرفته است.

سانچس: نگذاشتیم مسی گل بزند ولی باختیم

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس سانچس، سرمربی تیم ملی قطر که تیمش دیشب در مقابل آرژانتین با نتیجه 2-0 شکست خورد تا از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتها باز بماند و با یک امتیاز در قعر جدول گروه B به کار خود خاتمه دهد، می‌گوید حضور در کوپا آمه‌ریکا و مصاف با لیونل مسی برای قطری‌ها تجربه بسیار باارزشی بوده است.

 

1414861

 

سانچس در کنفرانس خبری بعد از بازی قطر و آرژانتین به خبرنگاران گفت:"  در این شکی نیست که فوتبالیستی مثل لیونل مسی می‌تواند نتیجه بازی‌ها را تغییر دهد. بعضی وقتها با گل زدن و بعضی وقتها با دادن پاس گل".

 

سرمربی قطر در ادامه گفت:" ما سعی کردیم مسیرهای پاسهای منتهی به او را ببندیم تا مسی نتواند زیاد در جریان بازی دخالت کند ولی همه می‌دانیم که این کار چقدر دشوار است چون او در نواحی مختلفی از زمین حضور می‌یابد. ولی معتقدم ما امشب توانستیم جلوی گلزنی لیونل مسی را بگیریم ولی در نهایت دو گل دریافت کردیم و نتیجه برای ما باخت است و فرقی نمی‌کند چه کسی گل زده است".

 

1414859

 

سانچس در ادامه گفت:" ولی این تورنمنت تجربه باارزشی بود. به خصوص بازی کردن با تیمی که بهترین بازیکنان دنیا را دارد. این تجربه دیگری برای قطر است تا برای آینده‌اش درس بگیرد و آموزش ببیند".

 

دیدگاه‌ها