کد خبر : 1619640 | 03 تیر 1398 ساعت 10:40 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

تابارز: اروگوئه با تمام قوا به مصاف شیلی می‌رود

اسکار تابارز، سرمربی تیم ملی اروگوئه در آستانه دیدار این تیم مقابل شیلی گفت با اینکه صعود تیمش از مرحله گروهی قطعی است ولی برای صدرنشینی گروه با تمام قوا به میدان خواهد رفت.

تابارز: اروگوئه با تمام قوا به مصاف شیلی می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اروگوئه، پرافتخارترین تیم تاریخ رقابتهای کوپا آمه‌ریکا امشب در آخرین بازی مرحله گروهی در گروه C به مصاف صدرنشین این گروه، شیلی خواهد رفت.

 

اسکار تابارز، سرمربی کهنه‌کار اروگوئه با اینکه صعود تیمش به مرحله یک‌چهارم نهایی، دستکم به عنوان یکی از دو تیم سوم برتر، قطعی است می‌گوید با اینحال برای صدرنشینی در این گروه و صعود مقتدرانه با حداکثر قدرت به مصاف شیلی خواهد رفت.

 

1414867

 

تابارز دیروز بعد از تمرین اروگوئه در استادیوم ماراکانا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد. تابارز ابتدا در پاسخ به سوال‌هایی درباره مصدومین تیمش و به خصوص لوکاس توریرا که در این تمرین حضور نداشت گفت:" بله توریرا از ناحیه معده مشکل دارد. ما قبلاً هم در تیم‌مان این مشکل را داشتیم. حال توریرا در حال حاضر بهتر است ولی ما به بازیکنانی بازی خواهیم داد که در سلامتی کامل باشند. ما هنوز تصمیم نگرفته‌ایم و تصمیم نهایی در این باره در ساعات آتی گرفته خواهد شد".

 

تابارز در ادامه گفت:" این آخرین تمرین ما برای ارائه بهترین بازی ممکن در مقابل شیلی بود. حالا باید ویدئوهای بازی‌های قبلی شیلی را بررسی کنیم و آخرین تصمیمات تاکتیکی را برای بازی بعدی‌مان بگیریم. شیلی صعودش قطعی شده و بنابراین ممکن است با تمام قوا به مصاف ما نیاید و به بعضی بازیکنانش استراحت بدهد. البته این تا زمان شروع بازی مشخص نخواهد شد. ما با تمام قوا به مصاف شیلی خواهیم رفت".

 

دیدگاه‌ها