کد خبر : 1619841 | 04 تیر 1398 ساعت 09:59 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

تابارز: سنت فوتبالی اروگوئه را به نمایش گذاشتیم

اسکار تابارز، سرمربی اروگوئه که تیمش با شکست شیلی به عنوان تیم اول گروه به مرحله یک‌چهارم کوپا آمه‌ریکا صعود کرد به تحسین عملکرد شیلی به خصوص در خط دفاعی پرداخت.

تابارز: سنت فوتبالی اروگوئه را به نمایش گذاشتیم

به گزارش "ورزش سه"، اروگوئه دیشب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابتهای کوپا آمه‌ریکا به مصاف شیلی رفت و موفق شد با گل دیرهنگام ادینسون کاوانی با نتیجه 1-0 به پیروزی رسیده و صعود خود را به عنوان تیم اول گروه C به مرحله یک‌چهارم نهایی قطعی کند.

 

1415076

 

در پایان بازی، سرمربی تیم ملی اروگوئه، اسکار تابارز در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت شیلی سازمان دفاعی خود را بسیار مستحکم‌تر از قبل کرده بوده و او این را پیش‌بینی نکرده بوده است. تابارز اعتراف کرد که از دفاع مستحکم شیلی غافلگیر شده ولی تیمش با خونسردی و ارائه یک بازی برتر موفق به پیروزی بر حریف قدرش شده و صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کرده.

 

تابارز در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت:" ما این را پیش‌بینی نکرده بودیم که شیلی با تعداد بازیکنان بیشتری دفاع می‌کند. ما بازی‌مان را بر اساس آنچه شیلی در دو بازی قبلی به نمایش گذاشته بود تنظیم کرده بودیم".

 

سرمربی اروگوئه در ادامه گفت:" ولی من از نتیجه راضی هستم چون بازی آنقدر برابر و پایاپای بود که ممکن بود هر اتفاقی بیفتد. ولی تیم ملی اروگوئه همیشه تا آخرین لحظه به جنگیدن ادامه می‌دهد و برای گرفتن هر توپ طوری می‌جنگد و تقلا می‌کند که انگار آخرین توپ بازی است. تیم ما امروز عصاره سنت فوتبالی اروگوئه را به نمایش گذاشت".

 

دیدگاه‌ها