کد خبر : 1619851 | 04 تیر 1398 ساعت 10:40 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاوانی: به فکر احتمال بازی با تیم کی‌روش نبودیم

ادینسون کاوانی، ستاره تیم ملی اروگوئه بعد از آنکه گل پیروزی‌بخش تیمش مقابل شیلی را به ثمر رساند ذهنیت و عملکرد هم‌تیمی‌هایش در این بازی را تحسین کرد.

کاوانی: به فکر احتمال بازی با تیم کی‌روش نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، اروگوئه دیشب در آخرین بازی مرحله گروهی در گروه C رقابتهای کوپا آمه‌ریکا در حالی به مصاف شیلی رفت که پیش از شروع بازی در رتبه دوم گروه قرار داشت و اگر موفق به پیروزی بر قهرمان دوره قبلی رقابتها نمی‌شد باید در مرحله یک‌چهارم با تیم قدرتمند کلمبیا روبرو می‌شد که به هیچ وجه خواهان آن نبود.

 

1415081

 

بازی دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل ادامه یافت تا اینکه در دقیقه 82 ادینسون کاوانی ستاره پاری سن ژرمن با ضربه سر دروازه شیلی را باز کرد تا اروگوئه‌ای ها با همین نتیجه به پیروزی رسیده و به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعدی شوند.

 

کاوانی، زننده گل پیروزی‌بخش اروگوئه در پایان بازی گفت:" ما امروز در بعضی دقایق خوب بازی کردیم و بعضی دقایق خیلی خوب نبودیم. ولی در تمام طول مسابقه ذهنیت درستی داشتیم و به همین علت بود که توانستیم سه امتیاز را بدست بیاوریم".

 

1415082

 

ستاره اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن در ادامه گفت:" ما به فکر بازی بعدی نبودیم و فقط می‌خواستیم تیم اول گروه باشیم. هدف ما این بود که نشان دهیم تیم پرقدرتی هستیم و حالا قصدمان این است که با همین روحیه و اعتماد به نفس کارمان را در این تورنمنت ادامه بدهیم".

 

دیدگاه‌ها