کد خبر : 1619982 | 04 تیر 1398 ساعت 19:33 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک فرانسوی مورد توجه سعودی‌ها 

سمیر نصری شاگرد برانکو در الاهلی عربستان؟

یکی از منابع عربستانی از احتمال حضور هافبک سرشناس و فرانسوی وستهام در لیگ فوتبال این کشور خبر داده است.

سمیر نصری شاگرد برانکو در الاهلی عربستان؟ 

به گزارش "ورزش‌ سه"،  سایت اسپورت 24 عربستان بعد از ظهر امروز در خبری مدعی شده است که یکی از تیم‌های مطرح فوتبال این کشور به دنبال جذب سمیر نصری، هافبک فرانسوی و سرشناس وستهام با پرداخت پول هنگفت است. 


نصری که به واسطه حضور در آرسنال و منچستر سیتی انگلیس به شهرت زیادی دست پیدا کرده بود، در ابتدا فصل گذشته به دیگر تیم انگلستان یعنی وستهام پیوست اما به توفیق چندانی دست پیدا نکرد و به علت مصدومیت و مسائل مختلف حاشیه‌ای تنها 5 بازی با پیراهن این تیم انجام داد. این هافبک فرانسوی قبل از حضور دوباره در انگلستان از تیم سویا به صورت قرضی در آنتالیا اسپور ترکیه بازی کرد و به همین دلیل شناخت نسبی از فوتبال خاورمیانه دارد. 


حالا خبر می‌رسد که او یکی از اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه الاهلی عربستان در بازار تابستانی است. این تیم که به تازگی برانکو ایوانکوویچ را به عنوان سرمربی برگزیده حالا به دنبال جذب بازیکنان شاخص و بازگرداندن قدرت خود در لیگ برتر این کشور است و استخدام یک هافبک بازیساز در اولویت و دستور کار مدیران و مربی جدید الاهلی قرار گرفته است و باید دید در نهایت برنده این انتقال جذاب خواهند بود یا خیر.

 

 

دیدگاه‌ها