کد خبر : 1620047 | 05 تیر 1398 ساعت 09:32 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایرنا ادعا کرد؛

محرومیت ۵ ساله کفاشیان و ترابیان

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ۵ سال از فعالیت های فوتبالی محروم شد.

محرومیت ۵ ساله کفاشیان و ترابیان

به گزارش ورزش سه، علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال و عباس ترابیان با رای کمیته اخلاق در پرونده معروف به شرکت ام پی سیلوا، به ۵ سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبالی محکوم شدند.


عباس ترابیان رئیس سابق کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی از دیگر متهمان این پرونده است که او هم با حکم کمیته اخلاق به ۵ سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده است.


کفاشیان و ترابیان در این پرونده علاوه بر محرومیت از فوتبال به پرداخت جریمه نقدی هم محکوم شده‌اند.


با توجه به اینکه حقوق فدراسیون فوتبال در این پرونده تضییع شده است طبق این رأی حقوقی، فدراسیون مکلف شده است تا در مراجع قضائی دادگستری هم از کفاشیان و ترابیان اعلام شکایت کیفری و حقوقی جهت مطالبه وجه دهد.

 

این رای که البته هنوز به تایید فدراسیون فوتبال و دیگر نهادهای نظارتی نرسیده، پیرامون موضوع حق پخش دیدارهای تیم ملی در دوران ریاست علی کفاشیان بر فدراسیون فوتبال است و بعد از سال ها و با تغییر ریاست فدراسیون صادر تنها چند ماه بعد از استعفای کفاشیان به دلیل موضوع بازنشستگی صادر شده است.


بر اساس این حکم کفاشیان که به تازگی در باشگاه مس کرمان به عنوان رئیس هیات مدیره مشغول به کار شده است، اجازه هیچگونه فعالیت فوتبالی ندارد و به این ترتیب نمی تواند فعالیت خود را در این باشگاه کرمانی ادادمه دهد.


این رای سنگین در شرایطی صادر شده که درست یک هفته قبل نیز فدراسیون فوتبال خبر از حکم محرومیت 10 و 5 ساله برای ورمزیار و رضا افتخاری مدیرعامل پیشین استقلال داد تا مشخص شود که رویه فدراسیون نسبت به برخی موضوعات تغییر کرده است.

دیدگاه‌ها