کد خبر : 1620426 | 07 تیر 1398 ساعت 09:35 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیته: بازی روی چنین چمنی واقعا مسخره است

تیته، سرمربی برزیل، بعد از پیروزی میلیمتری تیمش بر پاراگوئه در یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا، که در ضربات پنالتی اتفاق افتاد به انتقاد شدید از وضعیت چمن ورزشگاه آرنا دو گرمیو پرداخت.

تیته: بازی روی چنین چمنی واقعا مسخره است

به گزارش "ورزش سه"، برزیل در اولین مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا 2019 در خاک خود، در شهر پورتو آلگره به مصاف پاراگوئه رفت. برزیلی‌ها در وقتهای قانونی بازی قادر به باز کردن دروازه پاراگوئه نبودند اما در ضربات پنالتی موفق شدند 4-3 حریف را شکست داده و به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کنند. شاگردان تیته در نیمه‌نهایی با یکی از دو تیم آرژانتین یا ونزوئلا دیدار خواهند کرد.

 

تیته که شاگردانش بعد از اخراج فابین بالبوئنا، بازیکن پاراگوئه، در اوایل نیمه دوم حملات زیادی روی دروازه این تیم ترتیب داده ولی موفق به گلزنی نشده بودند، در کنفرانس خبری بعد از بازی انتقاد شدیدی از وضعیت چمن ورزشگاه به عمل آورد و برگزاری مسابقه در چنین زمینی را مسخره خواند.

 

1415684

 

تیته بعد از بازی در کنفرانس خبری خود گفت:" مسخره است. اینکه در چنین سطح بالایی باید در زمینی بازی کنید که فوتبال کردن در آن اینقدر سخت و دشوار است واقعا مسخره است".

 

سرمربی تیم ملی برزیل در ادامه صحبت‌هایش گفت:" بازیکن برای اینکه بتواند روی این زمین بازی کند باید هر بار حداقل سه ضربه توپ بزند. خیلی عجیب است".

 

تیته در ادامه در پاسخ به سوالهایی درباره احتمال دیدار برزیل و آرژانتین در مرحله نیمه‌نهایی، با اشاره به حضور لیونل مسی در تیم آرژانتین گفت:" او از نظر تکنیک فردی خارق‌العاده است. حضور چنین ستاره‌ای برای همه تیم‌هایی که در مقابلش قرار می‌گیرند چالش خواهد بود. وقتی شما با تیمی بازی می‌کنید که بهترین بازیکن دنیا را در اختیار دارد باید خودتان را با این شرایط تطبیق بدهید. مسی واقعاً بی‌نظیر است".

 

 

دیدگاه‌ها