کد خبر : 1620427 | 07 تیر 1398 ساعت 10:00 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی پاراگوئه: خوب بازی کردیم و با شایستگی باختیم

سرمربی پاراگوئه از عملکرد بازیکنانش به خصوص در نیمه اول دیدار با برزیل و ایستادگی‌شان بعد از اخراج یکی از بازیکنان این تیم تمجید کرد و گفت به تیمش افتخار می‌کند.

سرمربی پاراگوئه: خوب بازی کردیم و با شایستگی باختیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پاراگوئه در اولین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا 2019 به مصاف میزبان رقابتها، برزیل رفت و در نهایت، در ضربات پنالتی با نتیجه 4-3 شکست خورده و از دور رقابتها حذف شد.

 

پاراگوئه اما در طول وقتهای قانونی توانست دروازه‌اش را مقابل برزیل بسته نگه دارد و حتی وقتی در اوایل نیمه دوم یکی از بازیکنانش را به دلیل اخراج شدن از دست داد با اینکه از سوی برزیل بیشتر تحت فشار قرار گرفت ولی توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و به ضربات پنالتی راه یابد.

 

1415685

 

ادواردو بریزو، سرمربی پاراگوئه بعد از حذف تیمش، در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" ما خیلی خوب بازی کردیم. می‌خواهم به خاطر این بازی به بازیکنانم تبریک بگویم. من به آنها واقعا افتخار می‌کنم. ما در نیمه اول خیلی خوب بودیم و یک فرصت گلزنی عالی داشتیم. در نیمه دوم هم وقتی بازیکن‌مان را از دست دادیم دفاع کردیم و در دفاع موفق بودیم".

 

سرمربی پاراگوئه در ادامه گفت:" من به خاطر عملکردی که تیمم امروز نشان داد افتخار می‌کنم. ما در پنالتی‌ها می‌توانستیم به یک پیروزی خارق‌العاده دست پیدا کنیم که موفق نشدیم. ولی این باعث نمی‌شود  من از بازیکنانم ناراضی باشم. من از آنها رضایت کامل دارم".

 

 

دیدگاه‌ها