کد خبر : 1620586 | 08 تیر 1398 ساعت 09:15 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

مسئولیت شکست تنها به عهده من است

کی‌روش: ضربات پنالتی دست خدا است نه بازیکن‌ها

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا بعد از شکست تیمش مقابل شیلی در ضربات پنالتی با ستایش از بازیکنانش مسئولیت شکست را پذیرفت و گفت ضربات پنالتی دست خدا است نه بازیکن‌ها.

کی‌روش: ضربات پنالتی دست خدا است نه بازیکن‌ها

به گزارش "ورزش سه"، کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا به مصاف شیلی، قهرمان دوره قبلی بازی‌ها رفت و درحالیکه بازی در وقتهای قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید در ضربات پنالتی با نتیجه 5-4 مغلوب شیلیایی‌ها شد و از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

 

کارلوس کی‌روش در پایان بازی، در کنفرانس خبری خود از بازیکنانش تمجید کرد و مدعی شد کلمبیا تیم بهتری شده و پیشرفت محسوسی داشته است.

 

1415891

 

کی‌روش در این کنفرانس خبری گفت:" ضربات پنالتی دست خدا است نه بازیکن‌ها. اینکه تیم ملی کلمبیا حذف شده و نتوانسته به نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا راه یابد مسئولیتش به عهده من است. ولی ما باید به کار و تلاش برای رسیدن به یک هویت مشخص ادامه بدهیم، رسیدن به سیستمی که باعث شود کلمبیا بهتر و محکم‌تر فوتبال بازی کند".

 

کی‌روش در ادامه گفت:" حذف شدن از یک تورنمنت با ضربات پنالتی خیلی سخت است. ولی من معتقدم بازی‌هایی که ما در این رقابتها انجام دادیم نشان داد کلمبیا پیشرفت کرده، فوتبال بهتری ارائه داده و ایمن‌تر و با فشردگی بیشتری فوتبال می‌کند".

 

سرمربی پرتغالی کلمبیا در ادامه گفت:" می‌خواهم به بازیکنان و تیم ملی شیلی تبریک بگویم ولی بزرگترین تبریک را به بازیکنان کلمبیا می‌گویم که تلاش کردند، جنگیدند و با اشتیاق و اراده برای پیروزی در این مسابقه به میدان رفتند".

 

کی‌روش در ادامه صحبت‌هایش گفت:" تنها شخصی که مسئول ناکامی ما در صعود به مرحله نیمه‌نهایی است من هستم نه هیچ کس دیگری".

 

کی روش معتقد بود در دیدار برابر شیلی شاگردانش بر بازی تسلط داشته اند و فقط در موقعیت های حیاتی و تعیین کننده خوب عمل نکرده‌اند. او در این باره گفت: ما توپ را میان تمام بازیکنان هجومی تیم به گردش درآوردیم ولی یک بار دیگر شانس ما را پس زد.

 

 

کی روش سرمربی سابق فوتبال ملی ایران پس از جام ملت های آسیا در فوریه هدایت کلمبیا را برعهده گرفت. این تیم در مرحله گروهی با سه پیروزی به عنوان تیم اول صعودی مقتدرانه داشت ولی در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب قهرمان دو دوره قبلی مسابقات شیلی شد تا کی روش در اولین تورنمنت خود با کلمبیا آنطور که انتظار داشت، نتیجه نگیرد و چشم به رویدادهای دیگر داشته باشد.

 

البته کی روش برای تجربه جام معتبر بعدی زیاد منتظر نمی ماند و تیمش را آماده رقابت های کوپای امریکای سال ٢٠٢٠ خواهد کرد که به میزبانی آرژانتین برگزار می شود و کلمبیا میزبان فینال آن خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها